خبر‌هایی از تایید یا رد صلاحیت نمایندگان مجلس شورای اسلامی

فرماندار ماهشهر گفت: صلاحیت ۱۰ داوطلب نمایندگی مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه شهرستان‌های ماهشهر، امیدیه و هندیجان تایید شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، محسن بیرانوند فرماندار ماهشهر گفت: در یازدهمین دورهانتخابات مجلس شورای اسلامی، ۵۲ نفر برای شرکت در این انتخابات از حوزه انتخابیه ماهشهر، امیدیه و هندیجان ثبت‌نام کردند.

او به انصراف ۲ نفر پس از ثبت نام اشاره کرد و بیان داشت: در این رابطه، از سوی هیئت اجرایی انتخابات مجلس شورای اسلامی تعداد ۳۱ نفر تایید شدند، اما هیات نظارت صلاحیت ۲۱ نفر از افراد تایید صلاحیت شده توسط هیات اجرائی را رد صلاحیت یا احراز نشدن هویت عنوان کرد.

به گفته بیرانوند، در مجموع ۶۸ درصد افراد داوطلبی که توسط هیات اجرائی حوزه انتخابیه ماهشهر، هندیجان و امیدیه تایید صلاحیت شده بودند، از سوی هیات نظارت رد صلاحیت شدند.

تایید صلاحیت ۱۷ داوطلب نمایندگی مجلس در حوزه انتخابی هویزه و دشت آزادگان

حمید سیلاوی فرماندار دشت آزادگان گفت: در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه شهرستان‌های دشت آزادگان و هویزه ۴۲ نفر برای شرکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی ثبت نام کردند.

او افزود: ۱۷ داوطلب نمایندگی مجلس شورای اسلامی درحوزه انتخابیه دشت آزادگان و هویزه توسط هیات نظارت بر انتخابات استان خوزستان تایید صلاحیت شدند.

سیلاوی با اشاره به اینکه یک نفر نیز برای حضور در این رقابت انصراف داد، تصریح کرد: ۲۴ نفر از داوطلبان انتخابات نمایندگی مجلس یازدهم در این حوزه انتخابی نیز رد صلاحیت شدند که ۵۷ درصد داوطلبان هستند.

به استناد ماده ۵۲ قانون و ماده ۳۴ آئین نامه انتخابات مجلس شورای اسلامی و با توجه به برنامه زمان بندی اعلام شده توسط هیات نظارت داوطلبان رد صلاحیت شده توسط هیات مرکزی نظارت بر انتخابات می‌توانند از روز گذشته تا پنجشنبه هفته جاری به محض دریافت نامه رد صلاحیت از ساعت هشت صبح لغایت ۱۶ به هیات نظارت استان واقع در پادادشهر اهواز (خانه معلم) و در تهران به مجموعه تختی مراجعه کنند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار