دعوت برای شرکت در راهپیمایی حمایت از جبهه مقاومت

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان رضوی از مردم مشهد برای شرکت در راهپیمایی حمایت از جبهه مقاومت و همدردی با بازماندگان شهدای سانحه هواپیمای اوکراینی دعوت کرد.

دعوت برای شرکت در راهپیمایی حمایت از جبهه مقاومتبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان رضوی در اطلاعیه‌ای از آحاد مردم مشهد برای شرکت در راهپیمایی حمایت از جبهه مقاومت و همدردی با بازماندگان شهدای سانحه هواپیمای اوکراینی دعوت کرد.

در این اطلاعیه آمده است: در راستای تداوم انتقام از آمریکا جنایتکار و پاسخی در تراز عظمت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و شهدای همراه، حمایت از جبهه مقاومت و رزمندگان غیور اسلام در انتقام به موقع و نواختن سیلی به سردمداران استکبار جهانی و ابراز همدردی و تسلیت به بازماندگان شهدای سانحه هواپیما که در زمان بحران ناشی از ماجراجویی رژیم تروریستی آمریکا منجر به فاجعه دردناک شد، راهپیمایی مردم مؤمن و بصیر مشهد روز سه‌شنبه ۲۴ دی ساعت ۹ صبح از میدان شهدا به سوی حرم مطهر رضوی برگزار می‌شود.

اطلاعیه یاد شده می‌افزاید: در این مراسم مردم مومن و ولایتمدار مشهد با اجتماع در رواق امام خمینی (ره) حرم مطهر رضوی از بیانات نماینده، ولی فقیه در خراسان رضوی و امام جمعه این شهر بهره‌مند خواهند شد.

در این اطلاعیه همچنین از مردم استان خراسان رضوی که در مراسم تشییع باشکوه پیکر سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی حضور یافتند قدردانی و تشکر شده است.
 
انتهای پیام//ف.ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.