آغاز مسابقات والیبال قهرمانی کارگران کشور در کرمانشاه

مسابقات والیبال قهرمانی کارگران کشور گرامیداشت سپهید شهید حاج قاسم سلیمانی روز دوشنبه (۲۳ دی) در مجموعه شماره یک کارگران کرمانشاه آغاز شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،حجت الاسلام امین سلیمانی معاون فرهنگی اجتماعی اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه گفت : این مسابقات با شرکت ۶ تیم از استان‌های مختلف کشور به مدت سه روز در کرمانشاه برگزار می‌شود.

او گفت : کرمانشاه، فارس، هرمزگان، همدان، زنجان و لرستان تیم‌های شرکت کننده در این رقابت‌ها هستند که در قالب ۲ گروه سه تیمی رقابت‌های خود را برگزار می‌کنند.

 سلیمانی گفت: تیم‌های کرمانشاه، همدان و فارس در گروه اول و تیم‌های زنجان، هرمزگان و لرستان نیز در گروه قرار گرفته اند.

معاون فرهنگی اجتماعی اداره کار کرمانشاه گفت: در روز اول مسابقات و در مسابقات صبح زنجان با هرمزگان و کرمانشاه با همدان دیدار می‌کنند و عصر نیز لرستان با زنجان و فارس با همدان مسابقه خواهند داد.

او گفت: صبح فردا (سه شنبه) نیز مسابقات مرحله گروهی با انجام ۲ مسابقه بین تیم‌های لرستان و هرمزگان از گروه دوم و سپس کرمانشاه و فارس از گروه اول پایان می‌یابد.

 سلیمانی گفت: بعدازظهر روز سه شنبه نیز تیم اول گروه یک با تیم دوم گروه ۲ و تیم اول گروه ۲ با تیم دوم گروه یک به صورت ضربدری باهم مسابقه می‌دهند تا تیم‌های فینالیست مشخص شوند.

این مقام مسوول گفت: مسابقات رده بندی و فینال نیز صبح روز چهارشنبه (۲۵ دی) برگزار تا چهره تیم‌های اول تا سوم مشخص شود .

 

 

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.