دعوت نماینده، ولی فقیه در هرمزگان از مردم برای شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن

نماینده، ولی فقیه در هرمزگان با صدور پیامی از مردم برای شرکت گسترده در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن دعوت کرد.

دعوت نماینده، ولی فقیه در هرمزگان از مردم برای شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمنبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان ، حجت الاسلام و المسلمین محمد عبادی زاده نماینده، ولی فقیه در هرمزگان با صدور پیامی از مردم برای شرکت گسترده در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن دعوت کرد.

 در بخشی از پیام آمده است یوم الله ۲۲ بهمن ایستادگی بر سرِ همان عزتی است که با دستان خالی، اما قلبی مطمئن بدست آمد.

در بخش دیگری از پیام آمده است؛ اینجانب از مردم فهیم وانقلابی استان هرمزگان، پیر وجوان، زن ومرد، شیعه وسنی دعوت میکنم تا بار دیگر برای تجدید پیمان با آرمان‌های امام وشهیدان و بیعتی دوباره با مقام معظم رهبری در راهپیمایی ۲۲ بهمن باحضور چشمگیر ودشمن شکنِ خود جوابی قاطع به رویا پردازی مخالفین ومعاندین این‌نظام بدهند.

در ادامه پیام آمده است امروز مردم کشور عزیزمان ایران، سربلندی وعزت خود را مدیون خون شهدای والا مقام وتلاش‌های خستگی ناپذیرِ مجاهدان جان برکف هستند، که با هدایت‌های آگاهانه وبه موقع امام المسلمین، وحدت، همدلی، ایمانی توأمِ با یقین و هوشیاری هرچه تمام، صحنه را برای شیطنت شیطان بزرگ خالی نکرده اند و نمی کنند.

در این پیام آمده است اکنون که جوانان این‌مرز و بوم با، بازخوانی مبانی انقلاب، دشمن را مایوس کرده اند، وقتش رسیده تا سیلی دیگری به صورتِ سیلی خورده صاحبان پایگاه عین الاسد بنوازند و آن‌ها را باصورتی کبود از منطقه بیرون کرده که ندانند با این بی آبرویی چه کنند.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.