دعوت استاندار هرمزگان از مردم برای حضور گسترده در راهپیمایی ۲۲ بهمن

استاندار هرمزگان با صدور پیامی از مردم شریف استان هرمزگان برای حضور گسترده در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن و جشن چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران، دعوت کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان ، استاندار هرمزگان با صدور پیامی از مردم شریف استان هرمزگان برای حضور گسترده در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن و جشن چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران، دعوت کرد.

در بخشی از پیام فریدون همتی آمده است؛ یوم الله ۲۲ بهمن روزی ماندگار و شکوهمند در تاریخ سرزمین ایران است که در آن ملت سرافراز ایران به حکومت طاغوت پایان داد و در تحولی بزرگ مقدمات برپایی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را فراهم ساخت.

در این بیانیه آمده است؛ اینجانب از آحاد مختلف مردم نجیب، شریف و انقلابی استان هرمزگان دعوت می‌کنم تا در کنار هم در این خطه از سرزمین ایران اسلامی، در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن و جشن چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران، همچون گذشته حضوری گسترده و باشکوه داشته باشند و بار دیگر حمایت و پشتیبانی خود از آرمان‌های انقلاب اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را به همگان نشان دهند.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.