مسابقات ورزشی جام پرچم برای نخستین بار در تبریز برگزار می‌شود

معاون ورزشی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری تبریز از برگزاری نخستین دوره مسابقات ورزشی "جام پرچم" خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،بهمن عبدی معاون ورزشی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری تبریز امروز گفت: این دوره از مسابقات با هدف توسعه ورزش همگانی و رقابت سالم میان نوجوانان با همکاری سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی و سازمان بسیج شهرداری تبریز برگزار می‌شود.

او ادامه داد: این مسابقات در میان فرزندان زیر ۱۴ سال دختر و پسر کارکنان شهرداری و شهروندان تبریزی همزمان با دهه مبارک فجر برگزار خواهد شد.
به گفته عبدی، ثبت‌نام در رشته‌های مختلف این مسابقات رایگان بوده و از فردا سه‌شنبه ۲۲ دی، در دبیرخانه جام پرچم واقع در میدان جهاد (نصف راه)، خیابان ورزش، معاونت ورزشی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کلانشهر تبریز آغاز می‌شود.
معاون ورزشی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری تبریز با اشاره به رشته‌های این مسابقات، عنوان کرد: مسابقات بخش پسران در رشته‌های فوتسال، ورزش‌های رزمی تکواندو و کاراته، ورزش‌های بومی و محلی، دوومیدانی، دوچرخه‌سواری، آمادگی جسمانی، شنا، تنیس روی میز، والیبال و همایش کوه‌پیمایی و مسابقات بخش دختران در رشته‌های ورزش‌های رزمی تکواندو و کاراته، ورزش‌های بومی و محلی، آمادگی جسمانی، شنا، تنیس روی میز و همایش کوه‌پیمایی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

 

برچسب ها: ورزش ، سلامتی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار