ورزش موجب عملکرد بهتر کارمندان می‌شود/ توجه ویژه شورا و شهرداری به ورزش همگانی

رئیس شورای اسلامی شهر تبریز گفت: توجه به ورزش کارمندی شهرداری موجب سلامتی و کیفیت بهتر در انجام وظایف آن‌ها می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،شهرام دبیری رئیس شورای اسلامی شهر تبریز پس از قهرمانی تیم فوتسال کارکنان شهرداری تبریز در رقابت‌های شهرداری‌های کلانشهر‌های کشور ضمن تبریک این موفقیت، اظهار کرد: شهرداری تبریز توجه ویژه‌ای به ورزش همگانی و کارمندی دارد و شورای شهر نیز از این بسترسازی برای ترویج و توسعه سلامت عمومی و کارمندی حمایت می‌کند.

او ادامه داد: حضور در مسابقاتی همانند رقابت‌های فوتسال قهرمانی شهرداری‌های کلانشهر‌های کشور که کارمندانی از نقاط مختلف کشور حضور داشتند، نوعی ایجاد نشاط و انگیزه در بین این کارکنان است و باعث می‌شود تا آن‌ها بیشتر به سمت ورزش و سلامتی جسم و روح کشیده شوند.

رئیس شورای اسلامی شهر تبریز که خود از ورزشکاران و قهرمانان سابق رشته‌های مختلف ورزشی است، با اشاره به ضرورت ورزش کارمندی در شهرداری، عنوان کرد: کارمندان ورزشکار به لحاظ سلامتی و انگیزه شرایط بهتری نسبت به بقیه دارند و این وضعیت موجب می‌شود تا این کارمندان بتوانند عملکرد بهتر و باکیفیت تری در انجام وظایف خود داشته باشند.

او افزود: کارمندان بخشی از جامعه هستند و سلامتی فکر و جسم آن‌ها در واقع سلامتی بخشی از جامعه است که با دیگر بخش‌ها نیز در ارتباط است و این موضوع وقتی اهمیت بیشتری می‌یابد که این کارمندان در ارتباط مستقیم با شهروندان و ارباب رجوع باشند.

دبیری گفت: شهرداری و شورای شهر در کنار توجه به ورزش همگانی و نشاط اجتماعی، به ورزش کارمندی نیز اهمیت می‌دهد و ما امیدواریم که همه کارکنان شهرداری تبریز به شکل جدی به مقوله سلامتی جسم و روح و انجام حرکات ورزشی توجه کنند.

انتهای پیام/

 

برچسب ها: ورزش ، نشاط اجتماعی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار