برای میزبانی در رقابت های کشوری کاراته نیازمند حمایت مالی هستیم

رئیس هیأت ناشنوایان استان کرمانشاه با اشاره به در پیش بودن میزبانی کرمانشاه برای برگزاری رقابت‌های قهرمانی کشور کاراته بانوان، گفت: برای این میزبانی نیازمند، حمایت مالی هستیم.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، توران قره‌ویسی رئیس خانه صنعت معدن و تجارت استان کرمانشاه، ضمن تشریح وضعیت کنونی هیأت ناشنوایان استان در خصوص زیرساخت‌ها، نداشتن سالن اختصاصی تمرینی ویژه ناشنوایان و کمبود‌های ورزشکاران سخنانی را بیان کرد.

نائب رئیس هیأت ناشنوایان استان کرمانشاه با اشاره به در پیش بودن میزبانی کرمانشاه برای برگزاری رقابت‌های قهرمانی کشور کاراته بانوان، گفت: برای این میزبانی نیازمند، حمایت مالی هستیم.

او، از جهانبخش شکری، رئیس خانه صنعت معدن و تجارت استان کرمانشاه خواست که در این میزبانی هیأت را کمک کند، که وی در این نشست قبول همکاری همه جانبه را داد.

رئیس خانه صنعت معدن و تجارت استان کرمانشاه نیز در ادامه ضمن تبریک کسب مدال‌های کشتی‌گیران ناشنوا در مسابقات قهرمانی کشور، گفت: اگر مسؤولان دستگاه‌های اجرایی به هر طریق ممکن توجه و عنایت ویژه‌ای به ورزشکاران داشته باشند، مسلما بخشی از مشکلات حل می‌شود و زمینه تلاش و فعالیت در راستای ورزش قهرمانی برای آن‌ها فراهم می‌شود.

جهانبخش شکری بیان کرد: انگیزه بخشیدن به ورزشکاران مسلما استعداد‌های خفته را بیدار خواهد کرد و ان‌شاءالله سکو‌های با ارزش مسابقات جهانی جایگاه جوان ایرانی خواهد شد.

او گفت: برای جامعه ورزش ناشنوایان و دیگر ورزشکاران هر اقدامی انجام دهیم ارزشمند است و وظیفه ماست که چنین الگو‌های موفقی را به دیگر جوانان جامعه معرفی کنیم تا آن‌ها نیز در این مسیر قدم بردارند و به راه خطا نروند تا ان‌شاءالله استان ما بتواند در جایگاه شایسته قرار گیرد.

شکری افزود: ما خود را یک امانت‌دار می‌دانیم و امکاناتی را در که در اختیار داریم باید برای اعتلا جامعه مورد استفاده قرار دهیم.

انتهای  پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار