یلی: سال بسیار خوبی را با والیبال پشت سر گذاشتم

بازیکن تیم ملی والیبال گفت: امسال یکی از بهترین سال‌های من بود، هم در تیم ملی جوانان و هم در تیم ملی بزرگسالان توانستم نتایج خوبی را کسب کنم.

به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، پوریا یلی بازیکن تیم ملی والیبال کشورمان پس از بازگشت از رقابت‌های انتخابی المپیک توکیو اظهار داشت: قبل از هر چیزی می‌خواهم این موفقیت را به ملت شریف ایران تقدیم کنم. خدا را شکر امسال برای من سال بسیار خوبی بود. قبل از آن که به تیم ملی بزرگسالان بیایم، با جوانان موفق شدم در رقابت‌های قهرمانی جهان به مقام اول دست پیدا کنیم و بعد از آن هم با تیم ملی بزرگسالان توانستم جواز حضور در مسابقات المپیک را کسب کنم.


بیشتر بخوانید: یاران عبادی پور برنده دربی ایرانی‌ها


او افزود: در این مدت که در تیم ملی بزرگسالان حضور داشتم، فرصت‌های خیلی خوبی نصیب من شد و از اینکه توانستم نظر سرمربی تیم ملی را به خودم جلب کنم، بسیار خوشحال هستم. این مدت که در تیم ملی حضور داشتم تجربیات زیادی را به دست آوردم و امیدوارم که بتوانم در مسابقات آینده مهره تاثیرگذاری برای تیم ملی باشم.

بازیکن تیم ملی والیبال کشورمان درباره اینکه در این مدت مردم کشورمان روز‌های خوشی نداشتند و صعود ملی پوشان به رقابت‌های المپیک باعث خوشحالی مردم شد بیان داشت: هدف اصلی ما ملی پوشان در مسابقات خوشحالی دل مردم است.

یلی درباره همگروهی ایران با تیم‌های ملی والیبال ایتالیا، لهستان، ژاپن، کانادا و ونزوئلا در رقابت‌های المپیک گفت: رقابت‌های المپیک با هیچ تیمی شوخی ندارد و همه کشور‌ها با تمام توان و قدرت خود به میدان می‌آیند تا بتوانند بهترین عملکرد را از خودشان نشان دهند. تیم ملی ما هم مطمئن باشید با تمام وجود پا به مسابقات المپیک خواهد گذاشت تا بتوانیم در نهایت نتیجه خوبی را کسب کنیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار