تاکید استاندار فارس بر تشویق سرمایه گذاران حوزه تولید

با حضور استاندار فارس مسائل و مشکلات یک واحد تولیدی بررسی شد.

تاکید استاندار فارس بر تشویق سرمایه گذاران حوزه تولیدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، عنایت الله رحیمی در ادامه بررسی مسائل و مشکلات واحدهای تولیدی استان از کارخانه استیل البرز بازدید کرد.

او در حاشیه این بازدید در جمع خبرنگاران گفت: این واحد تولیدی در زمینه تولید انواع سینک ها و شیر آلات در استان فارس فعالیت می کند و بیش از ۴۰۰ نفر اشتغال زایی کرده و از مجموعه های موفق تولیدی کشور محسوب می‌شود.

نماینده عالی دولت در استان فارس با اشاره به اینکه این واحد تولیدی با مشکلاتی در حوزه بیمه و مالیات مواجه است ، عنوان کرد: در جلسه ای که با حضور اعضا کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید در محل این کارخانه تشکیل می‌شود تصمیم گیری های لازم انجام شده و این موانع مقدماتی و خرد نیز رفع خواهد شد.

استاندار فارس همچنین بر تمایل مدیریت ارشد استان به تشویق سرمایه گذاران و تولیدکنندگان در راستای توسعه این واحدهای تولیدی تاکید کرد و افزود: بی شک این اقدامات علاوه بر افزایش اشتغال تولید ثروت را نیز افزایش خواهد دهد‌.

رحیمی در بخش دیگری از سخنان خود از راه اندازی واحد و مجتمع های تولیدی مادر همچون آلومینیوم جنوب در منطقه لامرد، کارخانه کربنات سدیم در فیروز آباد، ذوب آهن پاسارگاد و... اشاره کرد و یاد آور شد: در سالی که به نام رونق تولید نامگذاری شده است توانستیم به رغم تنگناهای اقتصادی موجود در کشور از تعطیلی واحدهای تولیدی که با مشکلاتی مواجه بودند جلوگیری کنیم و همچنین بعضی واحدهای تعطیل شده را به چرخه تولید بازگردانیم.

او همچنین از افتتاح پروژه های قابل توجهی در دهه فجر امسال خبر داد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار