صدور پروانه شهرک‌های کشاورزی به‌صورت رایگان

رییس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی فارس از صدور پروانه شهرک‌های کشاورزی بصورت رایگان در واحد‌های مستقر استان خبر داد.

صدور پروانه شهرک‌های کشاورزی به‌صورت رایگانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، محمد باقر میری گفت: تعرفه مربوط به صدور پروانه برای واحد‌های مستقر در شهرک‌ها اعم از موافقت اصولی، تاسیس و توسعه شامل ۵۰ درصد تعرفه‌های اعلامی از وزارت جهاد کشاورزی است و برای شهرک‌های کشاورزی (کل شهرک) مشمول هیچ گونه تعرفه‌ای نبوده و بصورت رایگان انجام می‌شود.

او افزود:  با استناد به تفاهم نامه فی مابین شهرک‌های کشاورزی و سازمان نظام مهندسی کشاورزی در جهت ایجاد ارتباط فنی و مهندسی بین کارشناسان و بهره برداران گفت:سازمان نظام مهندسی کشاورزی با بهره گیری از ظرفیت‌های قانونی خود در صدور مجوز احداث، توسعه و بهره برداری شهرک‌های کشاورزی و افزایش کارآمدی پروژه‌های سرمایه گذاری در تلاش است فناوری‌های نوین را به بخش انتقال دهد.

میری اظهار کرد: آسان سازی سرمایه گذاری در بخش کشاورزی و تسهیل در صدور مجوز‌ها سبب توسعه شهرک‌های کشاورزی با مشارکت سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی شده است.

رییس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی فارس، معرفی اعضاء حقیقی و حقوقی سازمان که دارای رتبه و صلاحیت در امور نظارت، مشاوره، پیمانکاری و مهندسی سازه به متقاضیان جهت عقد قرار داد برای شروع عملیات ساخت واحد تولیدی را از وظایف دیگر سازمان نظام مهندسی کشاورزی عنوان کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار