فرمانده انتظامی استان مرکزی:

مردم هرگونه فعالیت مشکوک اقتصادی را اطلاع دهند

فرمانده انتظامی استان مرکزی از مردم خواست هرگونه فعالیت مشکوک اقتصادی را اطلاع دهند.

مردم هرگونه فعالیت مشکوک اقتصادی را اطلاع دهندبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،  سردار مفخمی شهرستانی فرمانده انتظامی استان مرکزی از مردم خواست در صورت مشاهده هرگونه فعالیت مشکوک افراد در زمینه اقتصادی، موضوع را برای بررسی تخصصی از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

سردار مفخمی با اشاره به تداوم طرح‌های عملیاتی پلیس در مبارزه با قاچاقچیان کالا در سطح استان، مبارزه با قاچاق کالا و ارز را یکی از عملکرد پلیس دانست.

او از افزایش ۴۲ درصدی کشفیات انواع کالای قاچاق در نه ماهه امسال در استان مرکزی نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبرداد و اضافه کرد: در این رابطه ۶۷۹ نفر قاچاقچی دستگیر و ۴۳۱ دستگاه انواع وسیله نقیله توقیف شدند.

فرمانده انتظامی استان مرکزی بیان کرد: در نه ماهه نخست امسال ۶۲۷ میلیارد ریال انواع کالای قاچاق در عملیات‌های پلیس استان کشف و ضبط شده که این میزان کشفیات نسبت به مدت مشابه پارسال ۴۲ درصد افزایش دارد.

او در ادامه از تشکیل ۷۶۹ پرونده کالای قاچاق در این مدت خبر داد و گفت: ارزش ریالی ۶۰ پرونده بالای یک میلیارد ریال و ۲۱۴ پرونده بالای ۱۰۰ میلیون ریال ارزش داشته است.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.