مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قم؛

اقدامات بزرگ سردار سلیمانی در هیچ معادله نظامی ، اقتصادی و سیاسی نمی‌گنجد

جان صادق پورگفت:حیات سردار سلیمانی منشأ برکات برای کشور و محور مقاومت بود و شهادتش منشأ وحدت امت اسلامی شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم،علی جان صادق پور مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قم در مراسم بزرگداشت سردار سپهبد شهید قاسم سلیمانی و شهدای مقاومت که با حضور فرمانده حوزه ۳ بسیج اداری و جمعی از معاونین، مدیران و کارکنان آبفا در شرکت آب و فاضلاب استان برگزار شد، انقلاب اسلامی ایران به رهبری امام خمینی را منشأ بروز و رشد استعداد‌ها و شخصیت‌هایی بزرگی همچون شهید باکری‌ها، زین‌الدین‌ها، صیاد شیرازی‌ها، طهرانی مقدم‌ها و قاسم سلیمانی‌ها دانست.

جان صادق پور وابستگی به کشور‌های غربی و آمریکا را از ویژگی‌های حکومت‌های پیشین در ایران عنوان و یادآورشد: امروز به برکت انقلاب، نظام جمهوری اسلامی ایران با استقلال کامل و بدون دخالت‌های خارجی برای آینده و سرنوشت خود تصمیم می‌گیرد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قم با اشاره به پیشرفت کشور در سایه رهبری خردمند، با درایت و مؤمن و با وجود تهاجم نظامی و فرهنگی، ترور‌ها و تحریم‌های شدید عنوان کرد: آنچه موجب دشمنی استکبار و قدرت‌های جهانی با ایران اسلامی شده، پیشرفت‌هایی است که در سایه نظام اسلامی محقق شده است.

جان صادق پور کشتار ۱۰ میلیون ایرانی در جنگ جهانی دوم را مورد توجه قرار داد و یادآور شد: در آن زمان ایران با وجود ادعا‌های پوشالی هیچ قدرت و اختیاری از خود نداشت، اما امروز به برکت خون شهیدان در بسیاری از زمینه‌ها به پیشرفت‌های چشمگیری دست یافته و جزو کشور‌های برتر دنیا است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قم با بیان اینکه شهید طهرانی مقدم کشور را به جایی رساند که با قدرت جواب آمریکا را می‌دهیم، تصریح کرد: سردار شهید قاسم سلیمانی نیز نهضت‌های آزادی‌بخش و محور مقاومت را به گونه‌ای هدایت و رهبری کرد که امروز با قدرت می‌توانند از خود دفاع کنند.

او با اشاره به ترور سردار سلیمانی توسط جنایتکاران آمریکایی بیان کرد: به دنبال این اقدام تروریستی، برای نخستین بار بعد از جنگ جهانی دوم، ایران به دومین پایگاه مهم آمریکا در غرب آسیا حمله کرد و قدرت نظامی خود را به رخ آمریکای جنایتکار و حامیانش کشید.

جان صادق پور با بیان اینکه اقدامات بزرگ سردار سلیمانی در هیچ معادله نظامی، فرهنگی، اقتصادی و سیاسی نمی‌گنجد، یادآور شد: حیات آن شهید والامقام منشأ برکات برای کشور و محور مقاومت بود و شهادتش نیز منشأ وحدت امت اسلامی و فروریختن هیمنه آمریکای جنایتکار شد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قم وظیفه امروز مسئولان نظام اسلامی را در قبال خون شهید سلیمانی، خدمت صادقانه دانست و یادآورشد: هر کس در هر جایگاه که قرار دارد باید کار خود را با حسن خلق و به بهترین شکل ممکن انجام دهد و اینگونه کشور پر از قاسم سلیمانی خواهد شد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.