ادامه عملیات بازگشایی مسیر‌های ارتباطی بخش مرکزی نیکشهر

خشدار مرکزی نیکشهر گفت: با رایزنی‌های صورت گرفته در حال حاضر ماشین آلات موسسه راه ایران قطعه شماره ۳ راه آهن در حال بازگشایی مسیر‌های ارتباطی منطقه گرگان هستند.

ادامه عملیات بازگشایی مسیر‌های ارتباطی بخش مرکزی نیکشهرمحمد بلوچ زهی بخشدار مرکزی نیکشهر در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، گفت:: با رایزنی‌های صورت گرفته در حال حاضر ماشین آلات موسسه راه ایران قطعه شماره ۳ راه آهن در حال بازگشایی مسیر‌های ارتباطی منطقه گرگان هستند

محمد بلوچ زهی افزود: با توجه به بارش برف در ارتفاعات روستای گرگان و سهرکلوت و برودت هوا در این منطقه تلاش شده با اعزام یک دستگاه لودر و سایر ماشین آلات سنگین نسبت به بازگشایی راه ارتباطی این مناطق اقدام شود تا عشایر و مردم روستایی این منطقه برای تامین مایحتاج در مضیقه نباشند.

او گفت: ماشین آلات قطعه شماره ۲ کارگاه ریل گستر نیز هم اکنون در چاهان و مسیر هنزم، زیردان و تراتی هستند تا اقدام به بازگشایی مسیر‌های مسدود شده و آسیب دیده کنند.

او گفت: همچنین ماشین آلات سنگین راهداری نیکشهر برای بازگشایی مسیر‌های ارتباطی منطقه کوچینک و آبگاه اعزام شده اند.

بلوچ زهی ضمن تشکر از اقدامات شبانه روزی و قابل توجه راهداری نیکشهر و دو کارگاه شماره ۲ و ۳ راه آهن اظهار امیدواری کرد: با توجه به محدودیت ماشین آلات موجود در بخش مرکزی سایر مناطق و مسیر‌های آسیب دیده نیز طی روز‌های آتی بازگشایی خواهند شد.

بخشدار مرکزی با قدردانی از همکاری‌های اداره کل ارتباطات، مخابرات و پرسنل برق شهرستان نیکشهر افزود: ارتباط تلفنی روستا‌های دهستان مهبان و همچنین برق تعداد از روستا‌ها با تلاش نیرو‌های مخابرات و برق نیکشهر وصل گردیده است.

انتهای پیام/ع

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار