طراحی اپلیکیشن، ۱۲ نفر را از بیکاری رها کرد

مدیرعامل شرکت طول ارتباطات دیاکو گفت: با طراحی اپلیکیشن موفق شدیم برای ۱۲ نفر بصورت مستقیم و غیرمستقیم اشتغالزایی کنیم.

طراحی اپلیکیشن ۱۲ نفر را از بیکاری رها کردسورنا شجاعی مدیرعامل شرکت طول ارتباطات دیاکو و دانشجوی مهندسی نرم افزار در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: حدود ۴ سال است که به واسطه طراحی اپلیکیشن و طرح‌های مشابهی که در سطح استان خوزستان انجام شده، توانستیم در این زمینه اشتغالزایی کنیم.

او افزود: با اجرای این طرح، حدود ۱۲ نفر به صورت مستقیم و غیرمستقیم مشغول به کار هستند و علیرغم اینکه در سطح استان و کشور پروژه‌های بزرگ و کلانی انجام شده، اما حمایت مادی و معنوی خوبی از مجموعه ما صورت نگرفته است.

شجاعی اظهار داشت: سیستمی که با همت و تخصص جوانان خوزستانی طراحی و ساخته شده، با کیفیت ۲ تا ۳ برابری از نمونه مشابه خارجی و با صرف هزینه‌ای حدود یک دهم خارجی آن، در کشور قابل طراحی، ساخت و استفاده است.

مدیرعامل شرکت طلوع ارتباطات دیاکو بیان کرد: درحال حاضر نیاز ما به سرمایه گذاری در این زمینه است، چراکه کشور در شرایطی قرار دارد که اگر سرمایه گذاری مناسب و پشتیبانی مطلوبی از سوی مسئولان صورت گیرد، در هر زمینه‌ای می‌توان کارآفرینی و اشتغالزایی کرد.

او اذعان داشت: در ۴ سال گذشته تاکنون، بیش از ۴۰ پروژه اپلیکیشن و بازی موبایل و ۳۰ وب راه اندازی کرده اند و ۴ سالی است به واسطه این طرح و طرح‌های مشابهی که در سطح استان انجام شده، توانسته ایم در این زمینه ۱۲ نفر را به صورت مستقیم و غیر مستقیم اشتغالزایی کند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.