آذرخش بدنبال کسب آویسا خوزستان

تیم‌های انتهای جدولی آذرخش زاگرس شیراز و آویسا خوزستان به مصاف هم می‌روند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، در هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال بانوان باشگاه‌های کشور، تیم‌های آذرخش زاگرس شیراز و آویسا خوزستان ساعت ۱۰ روز جمعه ۲۷ دی ماه به میزبانی ورزشگاه شهید دستغیب شیراز مقابل هم صف آرایی می‌کنند.

شقایق نوری زاده بازیکن تیم آذرخش زاگرس شیراز در خصوص وضعیت آمادگی تیم در گفت‌وگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، گفت: پس از بازی هفته گذشته که به علت شرایط نامناسب زمین محل برگزاری و آب و هوا در بوشهر برگزار نشد، تمرینات تیم بطور منظم زیر نظر کادر فنی برگزار شد و کاملا آماده بازی با آویسا خوزستان و کسب پیروزی هستیم.

نوری زاده افزود: در نیم فصل دوم چند بازیکن به تیم اضافه شده بودند که مشکلاتی در ثبت قرارداد داشتند، اما با گرفتن برگ فسخ خود از باشگاه قبلی، می‌توانند در ادامه بازی‌ها کمک شایانی به تیم آذرخش زاگرس شیراز کنند.

تیم‌های آذرخش زاگرس شیراز و آویسا خوزستان با شش و چهار امتیاز در مکان‌های دهم و یازدهم جدول رده بندی لیگ برتر فوتبال بانوان قرار دارند.

دیدار هفته ۱۲ آذرخش زاگرس شیراز و سینا بوشهر بدلیل زمین مناسب میزبان بوشهری با نظر ناظران بازی برگزار نشد و باید منتظر تصمیم نهایی فدراسیون فوتبال در خصوص نتیجه آن مسابقه باشیم.

آویسا خوزستان هم در هفته ۱۲ با دو گل مغلوب هیات فوتبال البرز شد. مهسا قربانی داور سرشناس کشورمان به همراه زهرا امدادی و ستاره تقدس، بازی تیم‌های آذرخش زاگرس شیراز و آویسا خوزستان را قضاوت می‌کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.