دبیر قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه:

اجرای حدود ۱۲ هزار طرح محرومیت‌زدایی در گیلان/استقبال گسترده از طرح بسیج همگام با کشاورز

دبیر قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه گفت: در اجرای طرح بسیج همگام با کشاورز همه مشارکت داشتند و مسئولان جهاد کشاورزی و آحاد کشاورزان گیلانی با تلاش مضاعف خود در موفقیت این طرح سهیم بودند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، سردار سید‌ضیاءالدین حزنی، دبیر قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مراسم شکرگزاری برداشت برنج که با حضور کشاورزان نمونه استان گیلان برگزار شد گفت: تاکنون ۱۱ هزار ۷۹۵ پروژه محرومیت‌زدایی در گیلان با صرف اعتبار ۱۴۰ میلیارد و ۱۶۰ میلیون تومان توسط سپاه اجرا شد.

او با بیان اینکه بسیجیان و سپاه پاسداران در انجام کار‌های به ظاهر نشدنی موفقیت‌های بسیار خوبی کسب کرده‌اند افزود: برای موفقیت روزافزون طرح بسیج همگام با کشاورز همچنان به همکاری قرارگاه سازندگی خاتم‌النبیاء (ص)، نیروی دریایی، فرماندهی سپاه قدس گیلان و سایر اعضای ستادی نیازمندیم.

مشاور فرمانده کل سپاه در بخش دیگری از سخنان خود خدمت‌رسانی به مردم را از آرزو‌های سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی خواند و گفت: اجرای طرح بسیج همگام با کشاورز به غیر از گیلان و مازندران به عنوان اولویت‌های نخست می‌تواند در سایر استان‌های کشور نظیر خوزستان و گلستان نیز اجرایی شود.

سردار حزنی همچنین از فروش ۵ هزار میلیارد تومانی برنج در خوزستان خبر داد و با بیان اینکه در اجرای طرح بسیج همگام با کشاورز همه مشارکت داشتند.

او از موشک‌باران پایگاه عین‌الاسد آمریکا توسط سپاه سخن گفت و با بیان اینکه در صورت تکرار زیاده‌خواهی دشمن چنین عملیات‌هایی تکرار می‌شود افزود: از تمام افراد و کسانی که به فکر مردم بوده و برای افزایش اشتغال در کشور تلاش می‌کنند تشکر می‌کنم.

انتهای پیام/اص

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.