زوایایی پنهان از خدمات سردار حاجی‌زاده به کشور که شاید ندانید

موفقیت‌های سردار حاجی‌زاده یک «لایه پنهان» دارد و آن اثر اقدامات وی در بهبود اقتصاد کشور و معیشت مردم است.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، صبح شنبه ۲۱ دی ماه بود که ستاد کل نیرو‌های مسلح اطلاعیه بسیار مهمی در خصوص سقوط هواپیمای مسافربری خطوط هوایی اوکراین در صبح چهارشنبه ۱۸ دی ماه ۹۸ منتشر کرد و تنها به فاصله چند ساعت بعد از این بیانیه بود که سردار امیرعلی حاجی زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه در مقابل دوربین‌ها قرار گرفت و با صداقت و شجاعت به تشریح ابعاد موضوع و چرایی و چگونگی رخ دادن این حادثه ناگوار پرداخت و در ابتدای گفتگویش با مردم تاکید می‌کند این بار آبرویم را با خدا معامله کردم.

سردار حاجی زاده در ابتدای این نشست خبری اعلام کرد: «موقعی که اطمینان پیدا کردم این اتفاق افتاده واقعاً برای خودم آرزوی مرگ کردم،‌ای کاش می‌مردم و چنین حادثه‌ای را شاهد نبودم».

حادثه ناگوار سقوط هواپیمای اوکراینی و شهادت جمعی از هموطنان کشورمان نباید باعث شود کارنامه درخشان فرمانده نیروی هوافضا سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نادیده گرفته شود. کارنامه‌ای که نه تنها در حوزه «نظامی» بلکه در حوزه «اقتصادی» نیز باید بررسی شود تا مشخص شود اقدامات و توانمندی‌های سردار حاجی زاده نه تنها به حوزه «دفاعی-امنیتی» خدمت کرده است بلکه اثرات بارزی را هم در «اقتصاد» و معیشت مردم می‌گذارد. بر همین اساس ابتدا با بررسی اجمالی کارنامه درخشان سردار حاجی زاده، به بررسی اثرات خدمات وی در حوزه «اقتصاد و معیشت مردم» نیز می‌پردازیم.

دوران درخشان نیروی هوافضای سپاه با فرماندهی سردار حاجی زاده

سردار حاجی زاده پس از شکل‌گیری نیروی هوا فضای سپاه در مهرماه ۱۳۸۸ به‌عنوان نخستین فرمانده این نیرو منصوب شد. او ده‌سال است که فرماندهی نیرویی هوا فضای سپاه را بر عهده دارد و در این مدت این نیرو و توانمندی‌های به وجود آمده در این حوزه عامل اصلی قدرت سخت و بازدارنده ایران اسلامی است و به اعتراف بسیاری از صاحب نظران توان موشکی ایران یکی از مهمترین و کارآمدترین عوامل در قدرت بازدارندگی کشور است.

نقطه‌زن شدن موشک‌های بالستیک

سردار حاجی زاده در دوران مسئولیت خود تحولی عظیم را در نیروی هوا فضای سپاه به وجود آورده است و این نیرو را در بعد کمی و کیفی ارتقا قابل توجه و مشهودی داده است؛ که از آن جمله می‌توان به ارتقای دقت هدف گیری و نقطه‌زن شدن موشک‌های بالستیک و زمین به زمین اشاره کرد، توانمندی و دانشی که بسیاری از کشور‌های پیشرفته جهان نیز از آن بی بهره هستند.

پیوستن ایران به باشگاه دارندگان موشک‌های کروز زمین به زمین

پیشرفت‌ها و موفقیت‌های نیروی هوا فضا سپاه که از سال‌های بعد از انقلاب و با تلاش افرادی همچون شهید حسن تهرانی مقدم آغاز شده بود در دوران مسئولیت سردار حاجی زاده سرعت بیشتری به خود گرفت و ایران توانست به باشگاه دارندگان موشک‌های کروز زمین به زمین بپیوندد. از سوی دیگر در حوزه رادار سامانه‌های پدافندی نیز دستاورد‌های قابل توجه و ویژه‌ای به دست آمد و بخش اعظمی از این سامانه‌ها بومی شد که یک نمونه آن سوم خرداد است.

تولید و بکارگیری پهپاد‌های پیشرفته

پهپاد‌های رزمی و شناسایی که از دانش و تکنولوژی بسیار پیشرفته‌ای برخوردار هستند، در زمان فرماندهی سردار حاجی زاده تولید، تسلیح و به‌کارگیری شد و ایران به دارنده بزرگترین ناوگان پهپاد‌های تهاجمی بمب‌افکن در منطقه تبدیل شد.

حملات موشکی به پایگاه اشرف محل اقامت و توطئه منافقین، مقر‌های داعش در دیرالزور، بوکمال، مقر تروریست‌های حدکا، پایگاه عین‌الاسد آمریکا و… از این پهپاد‌ها استفاده شد.

پس از حمله عناصر تکفیری تروریستی داعش به مجلس شورای اسلامی و حرم مطهر امام خمینی (ص) نیروی هوافضا سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در آخرین دقایق روز ۲۸ خرداد ۱۳۹۶ و همزمان با آخرین شب قدر، دیرالزور را مورد ضربات موشکی قرار داد که به عملیات «لیله القدر» مشهور شد.

علاوه بر عملیات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در دیرالزور، در ساعات آغازین نهم مهر ماه ۱۳۹۷، ۶ فروند موشک بالستیک و هفت فروند پهپاد رزمی به سوی منطقه شرق فرات در خاک سوریه گسیل شدند تا پاسخ عناصر داعش در اقدام تروریستی حمله به رژه نیرو‌های مسلح کشورمان در گرامیداشت هفته دفاع مقدس در اهواز را بدهند. همچنین در این عملیات پهپاد‌های سپاه در سوریه به پرواز درآمدند و این پهپاد‌ها نیز حملات ترکیبی به مقر این تروریست‌ها داشتند تا حداکثر انهدام مواضع آن رخ داده باشد.

بعد از این حمله بود که گروه تروریستی داعش، دیگر حتی به خیال خود نیز فکر شوم حمله به منافع ایران را از دستور کار خود خارج کرد، چرا که می‌دانست در مقابل هر اقدامی، جواب دندان شکنی دریافت خواهد کرد.

حمله به مقر حزب دموکرات کردستان

۱۷ شهریور سال ۱۳۹۷ سپاه پاسداران مقر فرماندهی حزب دموکراتیک کردستان را در کوه سنجیق، واقع در اقلیم کردستان عراق با هفت موشک فاتح ۱۱۰ مورد هدف قرار داد و ۱۶ نفر از کادر رهبری این حزب منحله را به هلاکت رسانید.

این حمله در واکنش به حمله ۱۶ تیرماه عناصر این گروه تروریستی به پاسگاه مرزی در منطقه مریوان که منجر به شهادت ۱۰ نفر از مرزبانان غیور کشورمان شده بود و همچنین شرارت‌ها و تلاش‌های آن‌ها برای ایجاد ناامنی و دعوت با آشوب، انجام گرفت.

این حمله ضربه سنگینی به این حزب منحله وارد کرد و بعد از این عملیات بود که این حزب و سایر گروه‌های تروریستی در منطقه غرب کشور، دست از شرارت‌ها و اقدامات تروریستی برداشتند.

ساقط کردن پهپاد آمریکا

۳۰ خرداد سال ۹۸ یک فروند پهپاد گلوبال هاوک آمریکایی که پیشرفته‌ترین هواپیمای بدون سرنشین جهان محسوب می‌شود، بعد از ورود به حریم هوایی ایران در نزدیک تنگه هرمز و روبروی کوه مبارک با سامانه بومی سوم خرداد منهدم شد.

ضربات موشکی به پایگاه آمریکا

هجدهم دی ماه و دقیقاً در زمانی که آمریکایی‌ها سردار سلیمانی و همرزمانش را در فرودگاه بغداد به شهادت رسانده بودند، نیروی هوا فضای سپاه در عملیاتی به نام «شهید سلیمانی» پایگاه عین الاسد در استان الانبار را که بزرگ‌ترین و مهم‌ترین پایگاه نظامی ایالات متحده در عراق است را مورد هدف قرار دادند.

سردار یدالله جوانی معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در گفتگو با خبرنگار مهر، درباره اهمیت این عملیات گفت: «: پایگاه عین الاسد یکی از مهمترین پایگاه‌های نیروی هوایی آمریکا در منطقه است و بسیاری از عملیات‌ها و پرواز‌ها را آمریکایی‌ها از این پایگاه انجام می‌دادند و برای آن‌ها دارای یک اهمیت راهبردی است و مهم این است که این اقدام در همان سرزمینی انجام شد که امریکایی‌ها به شکل غیرقانونی و نامشروع دست به آن اقدام تروریستی زدند.»

«لایه پنهان» خدمات سردار حاجی زاده

یکی از دستاورد‌ها و نتایج اقدامات و فرماندهی سردار حاجی زاده به عنوان فرمانده نیروی هوافضا سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایجاد بازدارندگی در کشور است؛ همانطور که در بالا اشاره شد بسیاری از اقدامات و عملیات‌هایی که توسط سردار حاجی زاده مدیریت و هدایت شد خطر جنگ و حتی سایه جنگ را از کشور دور کرده است. این اقدامات و نتایج آن اثر مستقیمی را هم در حوزه اقتصاد می‌گذارد.

یکی از بارزترین بازار‌های متأثر از فضای حاکم بر امنیت یک کشور، بازار سرمایه به عنوان یکی از مهمترین بازار‌های سرمایه پذیر در اقتصاد کشور است. هر چند پس از تنش ایجاد شده نظامی بین ایران و آمریکا شاخص کل بورس تهران سقوط کرد، اما در فاصله فقط چند روز پس از ضربات موشکی ایران به پایگاه‌های نظامی آمریکا در عراق در پی اقدامات تلافی جویانه علیه این کشور، نه تنها افت شاخص جبران شد بلکه با رکوردشکنی تاریخی در روز دوشنبه هفته جاری با رشد ۱۶ هزار و ۳۰۰ واحدی مواجه بود؛ این در حالی است که اگر عملیات «قاسم سلیمانی» اتفاق نمی‌افتاد شاخص بورس همچنان در سراشیبی سقوط حرکت می‌کرد.

در عین حال، بازار طلا و ارز نیز که تنها در ساعات اولیه نیز تحت تأثیر قرار گرفت از همان روز روند تثبیت خود را مجدد از سر گرفت.

با این حال، تأمین امنیت با ایجاد ثبات در بازار‌های اقتصادی از جمله نرخ ارز و بازار سرمایه، می‌تواند فضا را برای جذب سرمایه گذاران داخلی و خارجی نیز فراهم کند؛ بنابراین در موفقیت‌های سردار حاجی زاده یک «لایه پنهان» دیگری وجود دارد و بر همین اساس نه تنها باید موفقیت‌های سردار حاجی زاده را در حوزه نظامی مورد توجه قرار دهیم بلکه «لایه پنهان» موفقیت سردار حاجی زاده که کمتر مورد توجه قرار می‌گیرد نیز می‌تواند اثر اقدامات وی در بهبود اقتصاد و معیشت مردم باشد. توانمندی‌هایی که سردار حاجی زاده برای کشور ایجاد کرد و از پَسِ آن بازدارندگی و امنیت را برای کشور به ارمغان آورده است، اثر خود را در حوزه معیشت مردم و اقتصاد کشور هم نشان می‌دهد و باید مورد توجه قرار بگیرد.

منبع: مهر

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲۱۷
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۷ ۲۳ بهمن ۱۳۹۹
قهرمان مایی سردار
Iran (Islamic Republic of)
کیارش
۱۱:۲۵ ۲۲ فروردين ۱۳۹۹
دشمنان نامرد ما بعد از ترور”شخص” سردار سلیمانی نقشه ترور ”شخصیت” سردار بعدی مون رو گرفتن، ولی عاشقای ولایت تا ابد پشت سردارهای عزتمند ومقتدرشون هستن.ما قدردان زحمات تمام عزیزان هستیم. خدا واسمون نگهتون داره.
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۱:۳۴ ۱۸ فروردين ۱۳۹۹
سردار عزیز خداوند حافظ و پشتیبان تو باشد که شجاع و باغیرت هستی ، به خود می بالم که سرداری بی نظیر و دوست داشتنی داریم .
Iran (Islamic Republic of)
علی
۲۱:۰۸ ۲۸ دی ۱۳۹۸
سردار عزیز مظلوم با حیا بی ریا دوستت دارم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۹ ۲۸ دی ۱۳۹۸
سردار مایی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۷ ۲۸ دی ۱۳۹۸
درود به شرف و غیرتت
درد و بلات بخوره به جون همه سلبریتی ها و منافق ها و کسایی که هم از نون مملکت می خورن هم به انگلیس خبیث خدمت میکنن
خدایا سردار سلیمانی رو بردی بهشت حاجی زاده رو برای این کشور و مملکت نگه دار
الهی آمین
Iran (Islamic Republic of)
خاطره
۱۱:۰۶ ۲۸ دی ۱۳۹۸
حاج قاسممون رو شهید کردن.... حالا هم میخوان سردار حاجی زاده (مرد موشکی ایران )رو ازمون بگیرن و با این فشار ها مجبور به استعفاش بکنن... سردار جان ما پشت تو ایستاده ایم و ازت حمایت میکنیم.... مرگ بر منافقین...
Iran (Islamic Republic of)
ناصری علی محمد دبیر باز نشسته از گلپایگان
۰۹:۰۹ ۲۸ دی ۱۳۹۸
باسلام به سردار رشید اسلام جناب آقای حاجی زاده .از اینکه شجاع مورد بودی که آس نخورده را گردن گرفتی .بدان تمام مردم ایران پشتیبانان هستند ‌من هم با تمام وجود جان نثارت هستم واز ملامت هیچ ملامت کننده ای واهمه نداشته باش المائده
يَا أَيُّهَا الَّذِينَ آمَنُوا مَن يَرْتَدَّ مِنكُمْ عَن دِينِهِ فَسَوْفَ يَأْتِي اللَّهُ بِقَوْمٍ يُحِبُّهُمْ وَيُحِبُّونَهُ أَذِلَّةٍ عَلَى الْمُؤْمِنِينَ أَعِزَّةٍ عَلَى الْكَافِرِينَ يُجَاهِدُونَ فِي سَبِيلِ اللَّهِ وَلَا يَخَافُونَ لَوْمَةَ لَائِمٍ ذَٰلِكَ فَضْلُ اللَّهِ يُؤْتِيهِ مَن يَشَاءُ وَاللَّهُ وَاسِعٌ عَلِيمٌ
ﺍﻱ ﺍﻫﻞ ﺍﻳﻤﺎﻥ ! ﻫﺮ ﻛﺲ ﺍﺯ ﺷﻤﺎ ﺍﺯ ﺩﻳﻨﺶ ﺑﺮﮔﺮﺩﺩ [ ﺯﻳﺎﻧﻲ ﺑﻪ ﺧﺪﺍ ﻧﻤﻰ ﺭﺳﺎﻧﺪ ] ﺧﺪﺍ ﺑﻪ ﺯﻭﺩﻱ ﮔﺮﻭﻫﻲ ﺭﺍ ﻣﻰ ﺁﻭﺭﺩ ﻛﻪ ﺁﻧﺎﻥ ﺭﺍ ﺩﻭﺳﺖ ﺩﺍﺭﺩ ، ﻭ ﺁﻧﺎﻥ ﻫﻢ ﺧﺪﺍ ﺭﺍ ﺩﻭﺳﺖ ﺩﺍﺭﻧﺪ ; ﺩﺭ ﺑﺮﺍﺑﺮ ﻣﺆﻣﻨﺎﻥْ ﻓﺮﻭﺗﻦ ﺍﻧﺪ ، ﻭ ﺩﺭ ﺑﺮﺍﺑﺮ ﻛﺎﻓﺮﺍﻥْ ﺳﺮﺳﺨﺖ ﻭ ﻗﺪﺭﺗﻤﻨﺪﻧﺪ ، ﻫﻤﻮﺍﺭﻩ ﺩﺭ ﺭﺍﻩ ﺧﺪﺍ ﺟﻬﺎﺩ ﻣﻰ ﻛﻨﻨﺪ ، ﻭ ﺍﺯ ﺳﺮﺯﻧﺶ ﻫﻴﭻ ﺳﺮﺯﻧﺶ ﻛﻨﻨﺪﻩ ﺍﻱ ﻧﻤﻰ ﺗﺮﺳﻨﺪ . ﺍﻳﻦ ﻓﻀﻞ ﺧﺪﺍﺳﺖ ﻛﻪ ﺑﻪ ﻫﺮ ﻛﺲ ﺑﺨﻮﺍﻫﺪ ﻣﻰ ﺩﻫﺪ ; ﻭ ﺧﺪﺍ ﺑﺴﻴﺎﺭ ﻋﻄﺎﻛﻨﻨﺪﻩ ﻭ ﺩﺍﻧﺎﺳﺖ .(٥٤)
Iran (Islamic Republic of)
حسن ...
۰۹:۰۵ ۲۸ دی ۱۳۹۸
اقتصاد قدرتمند در گرو افزایش سرمایه گذاری ها است و هیچ سرمایه دار عاقلی سرمایه ی خود را به یک جامعه نا امن و پر از هرج و مرج نمی برد ، پس شکوفایی اقتصادی لازمه ی امنیت پایدار است و امنیت پایدار در گرو داشتن نیروهای مسلح قدر تمند است .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۰۳ ۲۸ دی ۱۳۹۸
جزاکم الله خیرا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۵۹ ۲۸ دی ۱۳۹۸
لبیک سردار عزیز مدافع اسلام و 10000 درود بر شما
Iran (Islamic Republic of)
سرگرد ناجا رضا حیدری
۰۵:۵۸ ۲۸ دی ۱۳۹۸
انشالله درد و بلا برخورد بر سر دشمنات .سردار پر افتخار. شما و دیگر سرداران سپاه اسلام ستون های واقعی سپاه سید علی هستیم و ما هم اگر. اگر . لیاقت داشته باشیم سرباز شمایم در این سپاه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۵۰ ۲۸ دی ۱۳۹۸
درود بر تمام رزمندگان اسلام
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۲۴ ۲۸ دی ۱۳۹۸
هرچه دعابرای حاج قاسم عزیزمان کردیم نیزبر ای تو میکنیم..سردار نخبه ایران..چشم حسودویهود دور وکور...
Iran (Islamic Republic of)
آرزو
۰۱:۱۷ ۲۸ دی ۱۳۹۸
خداوند از جمیع بلا ها حفظشون کنه ...سردار منتقم ...امیدوارم همیشه موفق و سربلند باشن
Iran (Islamic Republic of)
محمد مهدی
۰۰:۳۰ ۲۸ دی ۱۳۹۸
فدایی داری سردار
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۲۲ ۲۸ دی ۱۳۹۸
زوایای این خدمت اخرش از همه برجسته تر بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۲۰ ۲۸ دی ۱۳۹۸
بچه هام فدات سردار با عزت ما
Iran (Islamic Republic of)
هادی
۲۳:۵۹ ۲۷ دی ۱۳۹۸
به نمایندگی از خودم و دوستانم این رو میگم ، بنده و خیلی از دوستانی که با هم صحبت میکنیم حمایت کاملمون رو از نیروی مسح انقلاب اسلامی و جبهه مقاومت اینطور اعلام میکنیم :
ما حاضر بودیم حتی اگر میدونستیم اون هواپیما قراره بهش شلیک بشه درون اون هواگیما باشم و بسوزیم و شهید بشیم ولی اسلام و انقلاب اسلامی سرپا بمونه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۸ ۲۸ دی ۱۳۹۸
البته خداکنه
همین صحبتها نشون داد کشور و رهبری به امثال سردار حاجی زاده بیشتر احتیاج داره تا اونهایی که وقتی قطار با مسافرانش به آتش کشیده میشن میگه خب مسافرا بیمه بودن!
باید ان شاالله سالها زنده باشن
لیاقت شهادت که دارن اما بعد از 1200سال ان شاالله
Iran (Islamic Republic of)
سردار سلیمانی
۲۳:۵۷ ۲۷ دی ۱۳۹۸
نمی خوام توهین کنم ولی میگن اونایی که تو هواپیما بودن همشون نخبه بودن وقرار بود دکتر و مهندس بشن و به مملکت خدمت میکردن خوب حالا دکتر میشدن که چی فردا پس فردا مردم و تیغ میزدن ولی سردار چی خدا وکیلی خدمتی که سردار به کشور کرد قابله مقایسه با اونا بود حیف برای سردار حیف نباید از پیش ما میرفت. روحش شاد یادش تا ابد گرامی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۵ ۲۸ دی ۱۳۹۸
خودتم فهمیدی چی گفتی؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
چاووش چگنی
۲۳:۲۷ ۲۷ دی ۱۳۹۸
بجای سردار حاجی زاده باید گفت سردار حلال زاده،سردار آقازاده،سردار عزیزودلسوز نظام سردار بی ریا ،سردار مظلوم ومعصوم سردار خاکی سرداری که چهل سال تمام بدور از هرگونه حاشیه وجنجال وخودنمایی فقط وفقط بخاطر ایران واسلام وانقلاب ومردم ازجان مایه گذاشته ودرکنار برادران عزیز سپاهی وارتشی وبسیجی سنگ تمام نیروی هوافضای سپاه میراث شهید سردار مقدم طهرانی را باتمام سعی وکوشش وجدیت وجادگونه وشبانه روزی پیگیری وباعث عزت وافتخار ملت وکشور گردیده امثال سردار حاجی زاده ها را باید وبعنوان میراث ملی مان خفاظت وحراست نماییم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۳ ۲۷ دی ۱۳۹۸
ترو خدا اینقدر سردار عزیز حاجی زاده را رسانه‌ای نکنید خدایی نکرده باز دشمن فکر ترور این سردار رشیدرا نکند چون حالا حالا ها داغ شهید حاج قاسم برای ما کافیه دیگه تحمل داغ سردار حاجی زاده را نداریم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۷ ۲۷ دی ۱۳۹۸
سردار حاجی زاده حاج قاسم سلیمانی دیگر سردارم جانم فدایت دوستت داریم شما مالک اشتری دیگر هستی
France
ناشناس
۲۳:۰۵ ۲۷ دی ۱۳۹۸
این یک امتحان الهی بود خداوند بندگان پاکش را آزمایش می کند در اوج قدرت آزمایش کرد و روسفید شدیم دیوار هاشا بلند بود ولی خداوند با صادقین است
Iran (Islamic Republic of)
F
۲۲:۵۴ ۲۷ دی ۱۳۹۸
سردار سرت سلامت ،ما به شما افتخار میکنیم
Iran (Islamic Republic of)
نرگس
۲۲:۴۳ ۲۷ دی ۱۳۹۸
درود بر سردار حاجی زاده و سپاه. ما قدردان زحمت های شما هستیم.
Netherlands
ناشناس
۱۳:۱۱ ۲۸ دی ۱۳۹۸
ما سراپا نوکر سپاهیم، سپاه ستون فقرات اسلام ناب محمدی بوده و هست انشالله آقا امام زمان حافظ و پشتیبان دلاور مردان سپاه بویژه سپاه قدس باشد .
Iran (Islamic Republic of)
رها
۲۲:۳۲ ۲۷ دی ۱۳۹۸
درودخدابرشما سردارباغیرت
Iran (Islamic Republic of)
رضایی
۲۲:۱۹ ۲۷ دی ۱۳۹۸
سردارمن چقدر مردانه و باجسارت تمام در حساسترین شرایط بجای تمام مسئولین ذیربط مظلمانه سینه سپرکردی. و این همه شهامت .هنر مردان خداست . الله یار و نگهدارت ای قهرمان ملی ایران زمین
Iran (Islamic Republic of)
شوذب
۲۲:۱۸ ۲۷ دی ۱۳۹۸
سردارانی امثال حاجی زاده از دلاوران هشت سال دفاع در برابر دشمن هستند حالاهم تمام قد دربرابراستکبار ایستاداند دشمن میخواهد چهره این مردان بی اعادا را خراب کند اما هیچ غلطی نمیتواند بکند چون مردم این سربازان ولایت راخوب میشناسند وبحرف دشمنان توجه نمیکنند خداوند این مردان بی اعادا را حفط کند ان شاالله
Iran (Islamic Republic of)
رضایی
۲۲:۰۹ ۲۷ دی ۱۳۹۸
سردار سرافراز تو افتخار مایی خدا قوت قهرمان ملی ما
Iran (Islamic Republic of)
حمید
۲۲:۰۴ ۲۷ دی ۱۳۹۸
از نظر من کسی که با خدا معامله میکنه متضرر نمی‌شه.
شما هم سردار از این قاعده مستثنی نیستی.
آبروی شما به مراتب بیشتر از قبل شده.
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۲۲:۰۱ ۲۷ دی ۱۳۹۸
در کنارت هستیم سردار با تمام وجود
Iran (Islamic Republic of)
نادر
۲۱:۵۹ ۲۷ دی ۱۳۹۸
سردار حاجی زاده عزیز شما آبروی ایران هستید پایدار باشی مرد بی ادعا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۸ ۲۷ دی ۱۳۹۸
سلام سردار ، خدا قوت. برادر شما امروز تنها نیستی و یک ایران و یک امت پشت سر شما و حامی شماست. برادر شما در این راه شاید اسما اشتباه کرده باشید ولی رسما کار درستی کردید و با این شواهدی که از این هواپیما هست درسته 170 نفر شهید شدن ولی شما جلوی شهادت افراد بسیاری را گرفتید و مهتر از آن جلوی ضربه سنگین آمریکا به کشور را گرفتید و چه بسا این تجاوز اگر اتفاق می افتاد چندین هزار نفر شهید میدادیم و چقدر لطمه به ایران وارد میشد. ما از این واقعه ناراحت شدیم ولی کار درستی کردید شما. اگر مسئولین با شما همکاری میکردند الان حتی این عزیزان هم زنده بودند و هم ایران با افتخار بیشتری به هدف رسیده بود با کمترین هزینه. ولی باز هم خداروشکر.موفق باشید.
Germany
پرویز متکی
۲۱:۴۸ ۲۷ دی ۱۳۹۸
سلام حاجی زاده جان
ما مخلص شما هستیم ما جان فدای شما هستیم
ما 20درصد جانباز جنگ تحملی هستیم
هشتاددرصد گذاشتیم کنار برای وجود عزیزانمان
ما همان پیروان شیعه جعفری هستیم
با یک اشاره امام جعفرصادق (ع) شاگردش به داخل تنور داغ رفته
ما پیروان ان سروران هستیم
اشاره از شما داخل قلب امریکا منفجر شدن باما
همین قدر میدانم
Netherlands
اسمعیل
۲۱:۴۷ ۲۷ دی ۱۳۹۸
دست سردار و دوستانشان پریزاد.
ولی باید بدانیم تا زمانیکه اقتصاد کشور را تولیدی و صادراتی نکنیم و تا وقتی که عدالت اجتماعی در کشور برقرار نشه .و تبعیض و واژه خودی و غیر خودی ازبین نره.انسجام داخلی واقعی بوجود نخواهد آمد. شکم گرسنه و بیکار ایمان ندارد.تبعیض خیلی آزار دهنده در یک جامعه است.دولت باید اقتدار کنترل حسابهای بانکی را داشته باشه. و جلوی دلالی مسکن و خودرو و ارز و زمین را بگیرد.دولت باید جرات اخذ مالیات از پزشکان و پولدارها و ......را داشته باشد.شرایط کسب و کار باید عالی بشه نه آسان.بامید آن روز.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۵ ۲۷ دی ۱۳۹۸
ایران به هیچ وجه نبایستی در مورد برجام با اروپاییها مذاکره کند، چرا که در اولین مذاکره شان یعنی همین برجام کنونی، عمل نکردند، آنها فقط بدنبال اتلاف وقت و تضعیف ایران هستند
Iran (Islamic Republic of)
نادر
۲۱:۳۹ ۲۷ دی ۱۳۹۸
درود بر سپاه پاسداران و سردار حاجی زاده و سلام بر روح بزرگ حاج قاسم سلیمانی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۹ ۲۷ دی ۱۳۹۸
و من الله توفیق.
Iran (Islamic Republic of)
ستار
۲۰:۴۶ ۲۷ دی ۱۳۹۸
به نظر من باید بمب اتم درست کنن تا حساب کار دستشون بیفتن خواستن مذاکره بکنن بگن با سپاه فقط باید مذاکره کنن دیگه حوس موشک منطقه نکنن
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۲۰:۴۱ ۲۷ دی ۱۳۹۸
تاج سری سردارحاجی زاده عزیز اگرامثال شما درنیروهای مسلح قهرمانمان نباشد ونبود الان داعش درکشورمابود وجنایتها میکرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۱ ۲۷ دی ۱۳۹۸
دروددبر سردار شریف وشجاع
کشور و ملت به سربازانی مثل تو نیاز داره....
Iran (Islamic Republic of)
امان رضایی
۲۰:۳۵ ۲۷ دی ۱۳۹۸
وقتی مقالرو نمیخونی میایی نظر میدی همین میشه دیگه بند آخر رو بخون میفهمی، امنیت و بازدارندگی پایه ی اقتصاد هست که ایشون از افراد موثر این امر بوده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۳ ۲۷ دی ۱۳۹۸
اقا باچه زبانی باید بفهمیم که ثبات بازر واقتصاد نتیجه پیشرفت وبازدارندگی صنایع دفاعی وسپاه بطور غیر مستقیم است همین کافی است که با وجود جنگ اقتصادی وتحریم شدید هنوز یک عده اینقدر در آرامش و راحتی هستند که جنگ را حس نمی کنند آیا این شرایط هزینه ندارد پس باور کنیم که بحران را هنوز احساس نکردیم واین نتیجه همان کارهای بزرگ بزرگواران است
Iran (Islamic Republic of)
جانبازجنگ
۲۰:۱۹ ۲۷ دی ۱۳۹۸
سردار...
عاشقانه توی قلب ملت جاداری...
ملت ما،،ملتی فهیم،قدردان و...است.
تو سردارسلیمانی دیگری...
توشهیدکاظمی دیگری...
توشهیدتهرانی دیگری...
تو وهمه عزیزان سپاه ازصفرتاصدهمه وهمه بدون حتی ذره ای شک،،امین رهبر و مردم ایران اید.
هرکس غیرازاین بیاندیشد ازمانیست!
و حتمأخائن است!!!
و...
Iran (Islamic Republic of)
آرمین
۲۰:۱۶ ۲۷ دی ۱۳۹۸
با سلام خدمت ملت بزرگ ایران و با عرض تسلیت به خانواده عزیزان پرواز هواپیمای اوکراینی و به ملت ایران، با اینکه این اتفاق تلخ به هر دلیلی روی داده باشد توجیهی ندارد، ولی جناب سردار حاجی زاده مردانه پای همه چیز ایستادند، خیلی وجود میخواهد که در بین ایرانیان در طول تاریخ از این بزرگ مردان زیاد به خود دیده، شهید حاج قاسم سلیمانی با خون خود ایران را سرفراز کرد و سردار حاجی زاده با آبروی خود، سربلند باد سردار حاجی زاده، آمین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۶ ۲۷ دی ۱۳۹۸
منافق کسی بود که امروز در نماز جمعه وقتی هنوز سردارجهان سید علی در سجده بود انجا را ترک کرد ۰زنده باد سرداران سپاه زنده باد حاجی زاده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۲۷ ۲۸ دی ۱۳۹۸
گل گفتی افرین
Iran (Islamic Republic of)
خاطره
۱۱:۱۴ ۲۸ دی ۱۳۹۸
روز به روز بیشتر از قبل به مردمم بخاطر توجه و بصیرتشون افتخار میکنم.... چقدر ما فهیم و هوشمندیم.... کور شود هر آن چشمی که نتواند دید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۹ ۲۷ دی ۱۳۹۸
خداوندا به تمام مقدسات وبه تمام مقدسین به درگاهت عاجزانه ازپیشگاهت مسئلت دارم که امام خامنه ای راتاظهور آقا امام زمان(عج)
برای ما حفظ بفرماتادر رکاب آقا ومولایشان حضرت حجةابن الحسن العسکری(ع) علمداری کنند،بارالهاسردارحاجی زاده ودیگر عزیزان مثل ایشان رابرای ماحفظ بفرما وروز به روز بر موفقیت آنهابیفزا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۸ ۲۷ دی ۱۳۹۸
ایستاده در غبار
Iran (Islamic Republic of)
فرزند سراب
۲۰:۰۴ ۲۷ دی ۱۳۹۸
باسلام و درود فراوان بر روح پر فتوح سربازان گمنام و محضر آقا بقیه الله الاعظم ارواحنا فداه و محضر رهبر عزیزمان.چه بسا انسان غرق در نغمت باشد ولی قدر آن را نداند و نفهمد که در نعمت بیکران الهی است و چه بسا نفوذی هایی که مسیر شناختن این نعمت را منحرف سازند تا مرکز نعمت ناشناخته باقی بماند ولی مکرشان به خودشان است و بقول پیامبر عزیز اسلام در آخرالزمان فتنه ها پشت هم می ایند و همه به نفع اسلام است.خداوند تبارک تعالی حافظ این انقلاب است و شک نکنیم صادقان درگاه الهی هیچوقت خار نخواهند شدبلکه اینها همه امتحان های سخت الهی است که مردان الهی را رشد و نمو میدهد.مابایستی قدم به قدم ولی نعمتمان حرکت کنیم نه مثل بعضی ها قبل از او نماز جمعه را ترک میکنند.سردار حاجی زاده ها عزیز تر شدند و ان شاء الله بزودی خبر رسوایی نفوذی ها در ساقط کردن هواپیمایی و ترور سردار دلها در داخل و خارج کام همه امان را شیرین تر خواهد کرد به حول و قوه خداوند منان.
Iran (Islamic Republic of)
خیرخواه
۱۹:۵۴ ۲۷ دی ۱۳۹۸
هزاران آفرین برتو ودیگر سپاهیان اسلام/درود برشما
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۱۹:۴۹ ۲۷ دی ۱۳۹۸
فقط یک جمله درباره این مردبزرگ کافیست که بایددرمقابل این مردبزرگ زانوزدوباتمام احترامات نظامی گفت تونمادیی ازشکوه.غرور.عظمت.قدرت ایران هستی ومابه چنین سرمایه هایی فقط فقط افتخارمیکنیم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۸ ۲۷ دی ۱۳۹۸
عشقییی عششششششققققققققققققق
Iran (Islamic Republic of)
مجید
۱۹:۴۸ ۲۷ دی ۱۳۹۸
باسلام:
دشمنان این کشورخادمین راستین این مردم راهدف گرفته اند خوش نشینان آن طرف آب از ابلهان حال حاضرن که با پولهای مفتی که ازاربابان خود می گیرندازیک ارزن اعتراضی کوهی مخالف به خوردمخاطبین خودنمایش می دهندولی درمقابل حضور وعظمت ملت وپشتیبانی از نیروهای مخلص وواقعی انقلاب توسط مردم مهرسکوت زده وبه یاوه گویی خودادامه میدهندخادمین مردم کسانیندکه دراین بحران سیل آستین بالا زده وفدایی مردم میشوندنه آنان که حاضرنمیشوند کراوات وآرایش خود راحداقل سانسور کنند.
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۱۹:۴۷ ۲۷ دی ۱۳۹۸
اجرتان با امام حسین..ایشالا با شهدا محشور شوید ...خدا رو شکر که ایران ومردم و رهبر شماها و امثال شماها رو داره...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۶ ۲۷ دی ۱۳۹۸
انشا....خداوند سبحان سایه این سردار اسلام بر سر ما مستعدام نگهدارد ...
Netherlands
ناشناس
۱۹:۳۴ ۲۷ دی ۱۳۹۸
بهتره اون کسی که با بستن آسمان مخالفت کرده پشت حاجی زاده قایم نشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۰ ۲۷ دی ۱۳۹۸
ما سربازان وطنمان را با تمام وجود دوست داریم چه ارتشی وسپاهی وسایر نیروهاشاید کوردلان بخواهند از بعضی اشتباهات ناخواسته استفاده کنند و زحمات انها را زیر سوال ببرند اما ما با تمام وجود قدر خدمات انها را می دانیم وازخداوند متعال همیشه سلامتی وتندرستی سرفرازی انها را خواهانیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۹ ۲۷ دی ۱۳۹۸
خدا ایشان را حفظ کند شهیده زنده است
Iran (Islamic Republic of)
مهنا
۱۹:۱۸ ۲۷ دی ۱۳۹۸
واقعا عزیزی برام...بیشتر از حاج قاسم نباشه ولی کمتر از حاج قاسمم دوست ندارم......خداحفظت کنه❤
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۲ ۲۷ دی ۱۳۹۸
درود به سردار اسلام
Iran (Islamic Republic of)
امیر
۱۹:۰۷ ۲۷ دی ۱۳۹۸
خداوند متعال بحق خون همه شهدا حافظ و نگهدار ایشون و همه رزمندگان اسلام باشد و جاهلان وطرفداران دشمنان این ملت را اگر قابل هدایت نیستند نیست و نابود بگرداند.الهی آمین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۲ ۲۷ دی ۱۳۹۸
با سلام و درود برهمه سرداران ایران اسلامی ودرود رحمت خداوند به سردار قهرمان وبخون قلتیده سپهبد حاج قاسم وبخون همه ی شهیدان درراه وطن
سردار آرزوی طول عمر باعزت وسلامتی وسرافرازی ازخداوند متعال برای شما وهم رزمانت مسألت مینمایم؛ خدا سردار حاجی زاده را حفظ بفرماید واوخاریست درچشم دشمنان امیدوارم شلیک بعدی رابه تل ابیب بادستان مبا رکشان باشد
Iran (Islamic Republic of)
مطهره
۲۲:۱۸ ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۹
ناشناس عزیز؛ تل اویو نه تل ابیب
Iran (Islamic Republic of)
M
۱۸:۵۲ ۲۷ دی ۱۳۹۸
سپاس گذاریم .
Iran (Islamic Republic of)
نجیبه
۱۸:۵۰ ۲۷ دی ۱۳۹۸
سردار حاجی زاده همیشه مدیون زحمات شما وسپاه هستیم .زنده وپیدار باشید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۹ ۲۷ دی ۱۳۹۸
یسر برو کشورهای جنگ زده تا بفهمی چیکار کرده امنیت دیگه کاری هم هست سپاه نکنه از ساخت پتروشیمی تا سد و محرومیت زدایی و کمک به مردم سیل زده و زلزله زده و صدها کار دیگه
Iran (Islamic Republic of)
امین صفری
۱۸:۴۴ ۲۷ دی ۱۳۹۸
سردار حاجی زاده در واقع همان سردار شهید سلیمانی است
خدا حافظ او باشه انشااله
Iran (Islamic Republic of)
حمید
۱۸:۳۷ ۲۷ دی ۱۳۹۸
خدا یار و یاورت سردار بزرگ اسلام
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۴ ۲۷ دی ۱۳۹۸
امثال سردار حاجی زادهای عزیز سرمایهای واقعی مملکت هستن خدا عمر طولانی و با عزت بهشون بده ۰۰
Iran (Islamic Republic of)
ذوالفقاری
۱۸:۲۶ ۲۷ دی ۱۳۹۸
ای سردار .ای امیرکبیر زمان دوستت داریم.
از F35های آمریکا می ترسیم .که انشاالله سردار به فکر اونها هم هست.
United States of America
ناشناس
۱۸:۲۲ ۲۷ دی ۱۳۹۸
سردار حاجی زاده عزیز دوست داریم و ازت حمایت میکنیم
مرگ بر امریکا


رزمنده دفاع مقدس ابیز
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۵ ۲۷ دی ۱۳۹۸
سپاه دوست داشتنیست.
Iran (Islamic Republic of)
عباس آذرنگ
۱۸:۰۵ ۲۷ دی ۱۳۹۸
ملت ایران به سرداران شجاع وزحمتکش خود که امنیت این آب وخاک راپاسدارند، افتخار وقدردان آنها همیشه خواهد بود.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۱ ۲۷ دی ۱۳۹۸
سردار قهرمان خدا قوت....
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۷:۴۶ ۲۷ دی ۱۳۹۸
از خدا مرگ نخواهد استعفا بدهد همان چیزی در دیگر کشورها رسمه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۱ ۲۷ دی ۱۳۹۸
از کجا میدونی نداده
؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۰ ۲۷ دی ۱۳۹۸
تو چی حالیته هاااا؟؟؟؟؟مگه سردار شلیک کرده!! مگه سردار اونجا بود!!مگه سردار دستور شلیک داده!!!مگه سردار خودش ماموریت غرب کشور نبوده!!!چرا انقدر نمک نشناسین که تا یک نفر برای مردمش که متاسفانه تو بی لیاقتم جزوش هستی میاد ابروشو میبره شماها رو طرف سوار میشد؟؟؟تو کی اخه نظر بدی؟؟در حد و اندازه وفواره سردازم نیستی که دهنتو باز میکنی هر چی میاد به ذهنت میدی بیرون!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۲ ۲۷ دی ۱۳۹۸
باشه چون تو گفتی الان میده/: تو حالیت شده ایشون کین؟؟/: بعدشم زرنگ باهوش، مگه ایشون شلیک کرده یا دستور شلیک داده؟؟؟باو خدا بههمه عقل داده توام اونو یه تکونی بده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۴ ۲۷ دی ۱۳۹۸
استعفارو کسی میده که مقصره(: ببند بی زحمت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۷ ۲۷ دی ۱۳۹۸
تو ساکت شو...مزخرف
Iran (Islamic Republic of)
خاطره
۱۱:۲۱ ۲۸ دی ۱۳۹۸
در عجبم از کسایی که به اسم ایرانی و با پرچم ایران تو زمین دشمن بازی میکنن.... ما مردم اجازه نمیدیم مثل حاج قاسم ایشون هم با استعفا دادن ترور بشه....
Iran (Islamic Republic of)
amir
۱۱:۵۴ ۲۸ دی ۱۳۹۸
ایشون نباید استعفا
Iran (Islamic Republic of)
مطهره
۲۳:۱۵ ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۹
تو باقی کشورها یه نفر برای حفظ مردمش خطای یه نفر دیگه رو به عهده می گیره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ابروش رو وسط می ذاره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ مسئولیت هواپیمایی که نباید بلند میشده رو به جای رئسیش می پذیره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۸ ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۹
لیاقت ت همون مسئول هایی هستن که پس از سانحه قطار گفتن "نگران نباشین همه مسافران بیمه هستن"!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟ لیاقت تون همونه نه این فرشته ای که برای حفظ اعتماد بین مردم و مسئولین خطای یه نفر دیگه رو به می گیره؟؟؟؟؟؟ نه خطای خودش رو!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
امیرفرزادی
۱۷:۴۰ ۲۷ دی ۱۳۹۸
مجاهدی نستوه وپاسداری باشاخصه های انقلابی ازجنس حاج قاسم شهید.سرزنده وپایداربادوجودسردارمظلوم سپاه حاجی زاده عزیز..حاج امیر=حاج قاسم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۰ ۲۷ دی ۱۳۹۸
سردار حاجی زاده عزیز و سپاه همیشه پیروز و رزمندگان مقاومت امنیت را برای ما تامین نمودند که در سایه این نعمت اقتصاد شکوفا گردد اگر نبود امثال این سردار عزیز اوضاع ما امروزدر کشور این گونه نبود هرچند که سپاه در عرصه های اقتصادی هم از بسیاری از سازمان هایی که متولی این امر بودند بهتر کار کرده است
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۱۷:۳۸ ۲۷ دی ۱۳۹۸
اینقدر نگید حاجی زاده حاجی زاده دشمنان حسود ما برای ایشان هم نقشه ی تروریستی میکشند این حرف ها را تو فضای مجازی یا جاهای دیگر نگید بزاریدمثل سربازان گمنام امام باشند کسی نداند که تو این مملکت کار دست کیه که مثل حاج قاسم بشه
Iran (Islamic Republic of)
ehsan
۰۲:۵۱ ۲۸ دی ۱۳۹۸
دوست عزیز نقشه ترور اینجور ادمهای ارزشی از قبل کشیده شده .ولی اینها واسه شهید شدن خودشون رو از قبل اماده کردن و ترسی از مرگ ندارن.انشالاه کع خداوند این عزیز را از ما ملت ایران نگیرد
Iran (Islamic Republic of)
معصومه
۱۷:۲۸ ۲۷ دی ۱۳۹۸
درود فراوان خداوند بر این بزرگواران
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۷ ۲۷ دی ۱۳۹۸
خدا عمرت بده سردار حاجی زاده عزیز
Iran (Islamic Republic of)
طاها
۱۷:۲۶ ۲۷ دی ۱۳۹۸
خداوندهرکس به این ملت کمک میکند خداکمک کند هرکس کم کاری کند خدای بزرگ رسوا کند درود سلام به روح پاک تمامی پاسداران
Iran (Islamic Republic of)
دکتر علی غفاری
۱۷:۱۵ ۲۷ دی ۱۳۹۸
با تمام وجود از خدمات ارزنده سردار سرافراز اسلام وایران حمایت می کنم. سردار نعمت بزرگ برای حفظ امنیت کشور در مقابل بدخواهان و دشمنان ملت ایران است. اگر خدمات سردار سپهبد شهید سلیمانی و سردار حاجی زاده و هم رزمانش نبود حتی آن کشور کوچک بحرین هم اراده اهانت به ایران را پیدا می کرد. اما حالا همه کشورهای حاشیه خلیج همیشه فارس وحتی اسرائیل صهیونیست خفه خون گرفته اند وبه غلط کردم غلط کردم افتاده اند. باید قدر این زحمات را بدانیم و چه خوب ملت ایران در مراسم تشیع پیکر پاک شهدا و در حمایت از اقدامات موشکی سپاه دلاور به پایگاه تروریست های آمریکایی و امروز در نماز جمعه تهران وسایر شهرها پاسخ محکمی به ارازل و اوباش و کشورهای اروپایی وآمریکا دادند.
امروز هم اعلان می دارم مطیع رهبری عزیز بوده و از اقدامات پیشگیرانه سپاه وارتش حمایت می نمایم و برسربلندی ایران عزیز دعا می کنم.
Iran (Islamic Republic of)
دکتر علی غفاری
۱۷:۱۵ ۲۷ دی ۱۳۹۸
با تمام وجود از خدمات ارزنده سردار سرافراز اسلام وایران حمایت می کنم. سردار نعمت بزرگ برای حفظ امنیت کشور در مقابل بدخواهان و دشمنان ملت ایران است. اگر خدمات سردار سپهبد شهید سلیمانی و سردار حاجی زاده و هم رزمانش نبود حتی آن کشور کوچک بحرین هم اراده اهانت به ایران را پیدا می کرد. اما حالا همه کشورهای حاشیه خلیج همیشه فارس وحتی اسرائیل صهیونیست خفه خون گرفته اند وبه غلط کردم غلط کردم افتاده اند. باید قدر این زحمات را بدانیم و چه خوب ملت ایران در مراسم تشیع پیکر پاک شهدا و در حمایت از اقدامات موشکی سپاه دلاور به پایگاه تروریست های آمریکایی و امروز در نماز جمعه تهران وسایر شهرها پاسخ محکمی به ارازل و اوباش و کشورهای اروپایی وآمریکا دادند.
امروز هم اعلان می دارم مطیع رهبری عزیز بوده و از اقدامات پیشگیرانه سپاه وارتش حمایت می نمایم و برسربلندی ایران عزیز دعا می کنم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۴ ۲۷ دی ۱۳۹۸
مردم شهیدپروروطن افتخارمیکنندبه سربازان گمنام امام زمان زمانی ماکوتاه میاییم که ازمرگبترسیم ای سالارشهیدان خدایی شماها به ما درس شجاعت وشهامت وشها دت اموختیید شماها یاران امامحسینیدوما اهل کوفه نیستیم علی تنها بماند گزشت ان زمانی که انسان گزشت یا زهرا
Iran (Islamic Republic of)
رامین
۱۷:۱۱ ۲۷ دی ۱۳۹۸
درود بر سردار امنیت کشور
از دستاوردهای این سردار عزیز
باعث ناامیدی دشمن میشود
United States of America
ناشناس
۱۷:۰۵ ۲۷ دی ۱۳۹۸
سردار بر قرار وسلامت ومقتدر باشى ابرويت چندين برابر شده خداوند حفظت كند
Iran (Islamic Republic of)
مسلم
۱۷:۰۲ ۲۷ دی ۱۳۹۸
سردار حاجی زاده عزیز، الگوی واقعی، به تو افتخار می کنیم.
Iran (Islamic Republic of)
Dena
۱۷:۰۲ ۲۷ دی ۱۳۹۸
سردار... یه کلام... خدا قوت... خدا پشت و پناهت
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۱۷:۰۰ ۲۷ دی ۱۳۹۸
سردار حاجی زاده مکمل سردارسهید شهید قاسم سلیمانی است . خدا نگهدار ش باشد واجرش با خدا منهال
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۶ ۲۷ دی ۱۳۹۸
با تمام وجود از این سرمایه ی عظیم اتقلاب اسلامی حمایت می کنیم.
Iran (Islamic Republic of)
فلفل
۱۶:۵۲ ۲۷ دی ۱۳۹۸
مردم فهیم قدر خدمات سردار حاجی زاده را میدانند وارج می نهند. خدا قوت سردار. بگذارید" 4 تا خس وخاشاک"ماهیت خود را نشان دهند وعقده گشایی کنند. پاسخ ما به آنها این است: سوسولها برن خونه ، مامانو بابا منتظرن.
Iran (Islamic Republic of)
مصطفی.
۱۶:۴۹ ۲۷ دی ۱۳۹۸
خدا قوت سردار
خسته نباشید
فداکاری های شما و خدمات شما به مردم و ملت ایران همیشه یادمون میمونه
شما تنها نیستی ما با شما هستیم
Iran (Islamic Republic of)
saeed
۱۶:۴۱ ۲۷ دی ۱۳۹۸
سردار افتخاری ما هستی
و ما همیشه توقع پیشرفتهای بیشتری از شما داریم
ای کاش همه مسئولین مثل شما بخاطر ایران و ملت ایران قدم بر می داشتند
Germany
پژمان تورک
۱۶:۳۹ ۲۷ دی ۱۳۹۸
سقوط هواپیما
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۱ ۲۷ دی ۱۳۹۸
خب که چی؟؟؟؟اومدی یه حرف بپرونی و حال کنی به خیال خودت بعد بری!!!برو.. فقط با اخرت باشه سردارو با این موضوع قاطی میکنی، البته اگه مخ داشتی که قاطی نمیکردی (:
Iran (Islamic Republic of)
زاده سیستان
۱۶:۳۸ ۲۷ دی ۱۳۹۸
به حمدالله در سایه مکتب پویای `تشیع راستین` به مرحله ای از انسان سازی خواهیم رسید که نتیجه آن تربیت هزاران حاج قاسم سلیمانی وسردار حاجی زاده با همان هوش و ذکاوت،ایمان و اخلاص و بینش صحیح و شجاعت و مهربانی خواهد بود،این اراده حتمی خداوند است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۸ ۲۷ دی ۱۳۹۸
سردار حاجی زاده همانند سردار حاج قاسم سلیمانی هست،سردار عزیز خداوند شما را برای ملت مظلوم منطقه بخصوص ایران عزیز حفظ کند.
Iran (Islamic Republic of)
میلاد
۱۶:۲۹ ۲۷ دی ۱۳۹۸
پوریای ولی زمانه یعنی سردار حاجیزاده.
نمیگذاریم سردار حاجیزاده ترور شخصیتی شود.
زنده باد ایران
زنده باد سپاه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۸ ۲۷ دی ۱۳۹۸
درود خدا بر سپاه و ارتش قهرمان
۱۲
آخرین اخبار