محمدی‌گلپایگانی در یاسوج :

تاریخ بشریت تشییع جنازه‌ای مثل حاج قاسم سراغ ندارد

رئیس دفتر مقام معظم رهبری با بیان این‌که تشییع جنازه حاج قاسم در دنیا بی‌نظیر بود و در تاریخ بشریت چنین تشییعی نداشتیم گفت: در کربلا و کاظمین و نجف، اهواز، قم ، تهران و کرمان میلیون‌ها نفر پای این تشییع آمدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج ، آیت‌الله محمد محمدی‌گلپایگانی پیش از ظهر امروز در اجتماع مردم مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد و در آیین تکریم و معارفه امام جمعه این شهر و نماینده، ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد با طرح این سوال که چرا آمریکا با ما دشمن است و چرا از هیچ عملی کوتاهی نمی‌کند اظهار کرد: تاریخ را مطالعه کنید تا ببینید آمریکا چگونه به وجود آمده است.

رئیس دفتر رهبر معظم انقلاب در ادامه به جنایات چند صد ساله این رژیم اشاره کرد و گفت: این‌ها از اروپا برای پیدا کردن طلا آمدند و سرخ پوست‌ها را کشتند و سوختند و غارت کردند و بعد هم برای نیروی کار جوانان سیاه پوست افریقایی را از خانه‌هایشان به عنوان نیروی کار دزدیدند و الان که داد از تمدن می‌زنند هفته‌ای نیست که چند سیاه پوست را نکشند، این‌ها سیاه پوست را آدم نمی‌دانند.

محمدی‌گلپایگانی سپس به دشمنی‌ها و با نظام جمهوری اسلامی اشاره کرد و گفت: یک لحظه از توطئه و نیرنگ دست برنداشتند.

رئیس دفتر رهبر معظم انقلاب در ادامه با بیان این‌که همسایه‌های ما نمی‌دانند که آمریکا به دنبال چیست افزود: کشور سعودی را مانند گاو شیرده غارت کردند و در عراق هم دنبال گاو شیرده بودند.

او  در ادامه با بیان این‌که آمریکایی‌ها می‌گویند نفت عراق و سوریه مال ماست  اضافه کرد: آن‌ها در عراق هم می‌خواستند مثل سعودی دولت وابسته درست کنند.

رئیس دفتر مقام معظم رهبری در ادامه به خدمات حاج قاسم سلیمانی اشاره کرد و گفت: حشد الشعبی مثل بسیج ما را در آنجا سازماندهی کرد و آموزش داد تا در مقابل تروریست‌ها و آمریکایی‌ها ایستادگی کنند و تعداد زیادی هم شهید دادند و این دو شهید بزرگوار به دست همین‌ها به شهادت رسیدند.

او در ادامه به زهرچشمی که سپاه از این‌ها گرفت اشاره کرد و گفت: چنان زهرچشمی از آن‌ها گرفتند که در تاریخ شبیه آن را ندیده بودند.

رئیس دفتر رهبر معظم انقلاب با بیان این‌که تشییع جنازه حاج قاسم در دنیا بی‌نظیر بود و در تاریخ بشریت چنین تشییعی نداشتیم گفت: در کربلا و کاظمین و نجف، اهواز، قم، تهران و کرمان میلیون‌ها نفر پای این تشییع آمدند.

او گفت: بعد از آن رفتار مردم با خانواده شهید بود که اکنون هر روز و هر شب مردم برای ادای تسلیت در کنار خانواده شهید حضور پیدا می‌کنند.

انتهای پیام/غ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.