امام جمعه موقت یاسوج گفت: راه "سردار سلیمانی" با شهادت او متوقف نخواهد شد و انتقام خون پاک او برای استکبار ویران کننده خواهد بود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، حجت الاسلام سید علی صالح موسوی اعظم امام جمعه موقت یاسوج در جمع نمازگزاران امروز این شهر گفت: سردارسلیمانی عاشقانه مزد جهادش را با فیض شهادت دریافت کرد و راهش که مسیر مکتب عاشورا است با تحرک و جوشش بیشتری تداوم خواهد یافت.

حجت الاسلام  سید علی صالح موسوی اعظم افزود: منطق هر مسلمان و مجاهد و رزمنده ای، وصل معبود در مسیر شهادت است و سردار سلیمانی با کارنامه‌ای درخشان از جهاد و مبارزه به آن رسید.

او با بیان اینکه دشمنان بدانند که این جنایات، مسلمانان را بیدارتر از پیش می‌کند گفت: ملت مسلمان ایران در برابر این دشمنان خواهند ایستاد و ابر قدرتیِ این پلیدان را از بین خواهند برد.

حجت الاسلام موسوی اعظم اضافه کرد: سردارشهید سلیمانی مدافع حرم حضرت زینب (س) بود و امروز پرستارکربلا نیز عزادار این سردار سرافراز سپاه اسلام است.

خطیب جمعه موقت شهر یاسوج ادامه داد: سردار حاج قاسم سلیمانی عمر شریفش را در جهت اسلام و مقاومت در برابردشمنان سپری کرد و پاداش مجاهدتهایش را با شربت شهادت گرفت.

حجت الاسلام موسوی اعظم در ادامه به سوابق مبارزاتی و علمی و هدایتگری مرحوم آیت اله سید کرامت الله ملک حسینی و همراهی با انقلاب و امام اشاره کرد و گفت: در سایه باور اعتقادی، ایمانی و شجاعت آن مرحوم فرزندش سید شرف الدین ملک حسینی به عنوان نماینده، ولی فقیه و نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری عمر خود را صرف خدمت به مردم و همراهی با انقلاب کرد.

او افزود: ایمان، کیاست، سیاست و شجاعت آیت الله سید شرف الدین ملک حسینی به عنوان چهره‌ای علمی و خدوم الگویی برای جامعه به ویژه روحانیت است.
 
انتهای پیام/ک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.