خطیب جمعه یاسوج؛

تلاش استکبار برای گسیل اغتشاشات کشورهای همسایه به ایران اسلامی

سران استکبار با تکیه بر سیاست های مداخله جویانه و فتنه‌انگیزانه تلاش می کنند تا اغتشاشات کشورهای همسایه را به ایران سوق دهند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج،  حجت الاسلام والمسلمین حسینی امام جمعه یاسوج در خطبه‌های نماز جمعه این شهر با اشاره به سالروز شهادت آیت الله مفتح گفت: آیت الله دکتر مفتح رئیس دانشکده الهیات دانشگاه تهران در ۲۷ آذر سال ۵۷ مقابل دانشگاه به شهادت رسید.
حجت الاسلام والمسلمین حسینی با بیان اینکه دشمنان در تلاش هستند تا حوزه و دانشگاه را از هم جدا کنند افزود: سالروز شهادت آیت الله مفتح این مرد انقلابی به روز وحدت حوزه و دانشگاه در تقویم انقلاب اسلامی ثبت شد.
او با اشاره به اعتراضات مردم فرانسه در روز‌های شنبه هر هفته، اضافه کرد: چند وقت است که در کشور فرانسه مردم بر علیه دولت و ثروتمندان این کشور شعار می‌دهند که در این تظاهرات تعدادی از افراد کشته و زندانی شدند.
امام جمعه یاسوج به تلاش آمریکا و غرب برای اغتشاش در ایران اشاره کرد و ادامه داد: دشمنان ایران اسلامی در تلاش هستند تا با فاصله انداختن میان مردم و دولتمردان بذر کینه و فتنه را بکارند این در حالی است که مردم ایران هوشیار بوده و مانع از تحقق اهداف شوم آنان می‌شوند.
مردم ایران مانع تحقق اهداف شوم دشمنان به اغتشاش‌ها در کشور‌های سوریه لبنان عراق اشاره کرد و گفت: آمریکا و برخی از همدستانش سعی داشتند و دارند تا اغتشاشات کشور‌های همسایه را به داخل ایران اسلامی بکشند و عده‌ای جاهل را به میدان آوردند و امنیت این کشور‌ها را مورد هدف قرار دادند.
امام جمعه یاسوج همچنین اضافه کرد: ملت آگاه و بیدار ایران اسلامی و خردمندی رهبر انقلاب اسلامی دست به دست هم دادند و آشوبگران را سرکوب کردند.
حجت الاسلام والمسلمین حسینی به بدعهدی آمریکا و اروپا در تعهدات خود اشاره کرد و گفت: آمریکا و اروپا فکر کردند اگر به تعهدات خود در قبال ایران عمل نکنند ایران به خواسته‌های آن‌ها تن می‌دهد، اما ایران اسلامی با گام‌های بلندی که در حوزه‌های مختلف برداشته هرگز زیر بار خواسته‌های ناحق دشمنان به ویژه آمریکا و اروپا نمی‌رود.
 
انتهای پیام/ک

تلاش استکبار برای گسیل اغتشاشات کشورهای همسایه به ایران اسلامی

برچسب ها: نماز جمعه ، شهدا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.