خطیب جمعه یاسوج؛

شایسته سالاری و انتخاب افراد اصلح وظیفه اصلی مردم

خطیب جمعه شهر یاسوج بر انتخاب بر اساس شایسته سالاری در عرصه انتخابات مجلس شورای اسلامی تاکید کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، حجت الاسلام و المسلمین سید علی‌اصغر حسینی امام جمعه شهر یاسوج در خطبه‌های نماز جمعه امروز این شهر گفت: به انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی نزدیک می‌شویم مردم استان باید افرادی با خصوصیات و خصلت‌های شهید مدرس را به مجلس بفرستند و رای دادن مردم استان نباید بر اساس طایفه‌گری، قوم، حزب و جناحی باشد.
حجت الاسلام و المسلمین سید علی‌اصغر حسینی با اشاره به ۶۰ سال اشغالگری رژیم صهیونیستی گفت: ۶۰ سال است که ملت مظلوم فلسطین زیر بار فجیع‌ترین جنایات رژیم صهیونیستی قرار دارند و به هر شکلی مردم این کشور را مورد آزار و اذیت قرار می‌دهند.
امام جمعه شهر یاسوج گفت: متاسفانه کشور‌های ظالم استکباری و سازمان‌های بین‌المللی هم از این جنایت‌ها و اشغالگری حمایت می‌کنند و اکنون تنها راه مقابله با رژیم غاصب صهیونیستی مقاومت و ایستادگی است.
او در خصوص آینده این رژیم افزود: به لطف الهی این رژیم روزی از صحنه روزگار محو خواهد شد و ملت‌های مسلمان از شر آن راحت می‌شوند.
حسینی در بخش دیگری از خطبه‌های نماز جمعه امروز شهر یاسوج به روز ۱۰ آذرماه سالروز شهادت آیت‌الله شهید سید حسن مدرس و روز مجلس اشاره کرد و گفت: مهم‌ترین ویژگی آن عالم ربانی و نماینده مجلس ظلم‌ستیزی و استکبارستیزی و ساده‌زیستی و آزادی خواهی وی بود.
او با اشاره به ناآرامی‌های اخیر همزمان با افزایش قیمت بنزین اشاره کرد و گفت: دشمنان و بدخواهان از این اوضاع و احوال سوء استفاده کردند چرا که برای این کار برنامه‌ریزی لازم را کرده بودند آن‌ها به دنبال بر هم زدن نظم و امنیت در کشور بودند و خسارات زیادی به اموال عمومی و بیت‌المال وارد کردند، اما مردم وارد صحنه شدند و روسیاهی و ناکامی دیگری با این حضور مردمی رقم خورد.
حسینی به خنثی شدن توطئه دشمنان در حوادث اخیر اشاره کرد و گفت: ملت با راهپیمایی و بیعت مجدد خود با آرمان‌های انقلاب و نظام و رهبری آب پاکی روی دست دشمنان و بدخواهان ریخت.
 
انتهای پیام/ک

شایسته سالاری و انتخاب افراد اصلح وظیفه اصلی مردم

برچسب ها: نماز جمعه ، انتخابات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.