امام جمعه خرمشهر؛

ما با دو مقوله انتقام سخت و سیلی سخت مواجه هستیم

امام جمعه خرمشهر گفت: سیلی را بر پیکر روبه افول آمریکا زدیم ولی انتقام تا خروج کامل نیروهای آمریکایی ادامه دارد .

به گزارش  خبرنگارگروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،حجت الاسلام عادل پور امام جمعه خرمشهر در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان  با اشاره به حزن و سوگ مردم در شهادت سردار قاسم سلیمانی گفت : ما با دو مقوله انتقام سخت و سیلی سخت مواجه هستیم . سیلی را بر پیکر روبه افول آمریکا زدیم ولی انتقام تا خروج کامل نیروهای آمریکایی ادامه دارد .

او افزود : سیلی سخت مردم کمی از داغ مردم را کاهش داد ولی  متاسفانه سقوط هواپیما دل داغ مردم را دوچندان کرد .

امام جمعه خرمشهر ادامه داد : سقوط هواپیما یک خطای انسانی غیرعمدی بوده و توسط یک نفر صورت گرفته است ، بررسی علت حادثه در مدت زمان کوتاه و سریعی صورت گرفت و با صداقت تمام اعلام شد .

 حجت الاسلام عادل پور گفت: عذر خواهی ، قول پیگیری و آمادگی برای هرگونه تنبیه از جانب سپاه پاسداران حاکی از ایثار و فداکاری این نهاد انقلابی است .

امام جمعه خرمشهر ادامه داد: کارنامه درخشان سپاه به وضح نشان میدهد سپاه همواره پیش مرگ مردم ایران بوده است ، اما نباید فراموش کرد که مسبب اصلی آمریکا است .

 محمد جواد عادل پور در ادامه گفت : تعدادی از مردم دست به تجمع و شعارگویی هایی ضد نظام زدند که ما از آنها میخواهیم به اقیانوس  ملت بزرگ و حقیقی ایران که در تشییع پیکر سردار سلیمانی حضور داشت بپیوندند .

او خاطرنشان کرد : ما به جیره خواران و مزدوران که از شهرت خود استفاده و دست به توطئه میزنند هشدار میدهیم که با ملت آتش به اختیار ایران مواجه هستند .

 امام جمعه خرمشهر همچنین افزود : ما خواهان اخراج سفیر انگلیس به عنوان عنصر نامطلوب از کشور هستیم . 

حجت الاسلام عادل پور گفت : دشمنان نظام بدانند ایران و ایرانی عاشق سپاه و فرماندهان سپاه است و ما به خوبی  میدانیم که اگر سپاه نبود کشور مقتدری  هم نبود .

 او گریزی به برجام زد و ادامه داد : سه کشور اروپایی بدون در نظر  گرفتن بد عهدی های آمریکا و خودشان ، دست به مکانیزم ما  زدنند ، اگر هدفشان  فشار به ملت ایران برای مذاکره با آمریکا است ، باید این آرزو را به خود به گور ببرند .

امام جمعه خرمشهر افزود:اگر تصور کردند با شهادت سردار  سیلمانی میتوانند ملت مارا تضعیف کنند سخت در اشتباه اند . سردار سلیمانی یک شخص نبود بلکه یک مکتب بود و ایران ما سردار سلیمانی های زیادی دارد .

حجت الاسلام عادل پور ضمن تشکر از جمعیت هلال احمر گفت : بر همه ی ما لازم است به کمک هموطنان سیل زدگان سیستان و بلوچستان بشتابیم .

 او با بیان اینکه طرفدار هیچ کدام از کاندید ها نیست ، افزود : مردم باید از همین لحظه مطالبات خود را برای انتخاب فرد اصلاح بر اساس گفته های رهبری انجام دهند  .

امام جمعه خرمشهر در پایان گفت : بانک اطلاعاتی دولت در خصوص پرداخت یارانه معیشتی ایراداتی دارد که باید اصلاح شد مبادا کسی از دریافت این کمک معیشتی بازبماند .

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.