کریستیانو رونالدو بهترین بازیکن ماه یوونتوس شد

ستاره پرتغالی تیم فوتبال یوونتوس ایتالیا به عنوان بهترین بازیکن ماه این باشگاه انتخاب شد.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، طبق رای گیری اینترنتی، کریستیانو رونالدو (cristiano ronaldo) از سوی هواداران تیم فوتبال یوونتوس ایتالیا به عنوان بهترین بازیکن ماه دسامبر انتخاب شد.

ماه گذشته رونالدو برای یوونتوس درخشید و در ۵ بازی ۹گل به ثمر رساند. در حالی که مجموع گل زده این باشگاه در این ماه ۱۴ گل بود. او قبل از شروع بازی مقابل پارما، جایزه خود را دریافت می‌کند.

رونالدو در دیدار‌های یوونتوس مقابل بایرن لورکوزن در لیگ قهرمانان اروپا، ساسولو، لاتزیو، اودینزه و سامپدوریا در لیگ ایتالیا توانست برای تیمش گلزنی کند. رونالدو مقابل کالیاری ۳ گل به ثمر رساند تا برای پنجمین مسابقه پیاپی با یوونتوس در لیگ ایتالیا گلزنی کرده باشد، رکوردی که وی از زمان پیوستن به این تیم در تابستان ۲۰۱۸ از رئال مادرید به دست نیاورده بود.

رونالدو اولین بازیکن پرتغالی تاریخ شد که موفق به ثبت هت تریک  در رقابت های سری آ می شود و او بعد از الکسیس سانچز شیلیایی دومین بازیکن تاریخ است که موفق به ثبت "هت تریک" در لیگ‌های انگلیس، اسپانیا و ایتالیا شده است.

رونالدو ۳۴ ساله در دیدار با کالیاری، سی و ششمین هت تریک دوران حرفه ای خود را به ثمر رساند و هیچ بازیکنی از ژانویه سال ۲۰۰۸، در پنج لیگ اصلی اروپا به این تعداد نرسیده است و پس از این بازیکن لیونل مسی، ستاره بارسلونا با ۳۴ هتریک قرار دارد. رونالدو در ۱۹ بازی اول خود در سری آ ۱۴ گل به ثمر رسانده است.


بيشتر بخوانيد: زمان خداحافظی رونالدو از یوونتوس مشخص شد


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار