شرایط سخت تردد مانع از امداد رسانی در برخی از مناطق نیکشهر

بخشدار مرکزی نیکشهر می گوید: امداد رسانی به روستا‌های منطقه گرگان به دلیل شرایط سخت تردد و سردی هوا به سختی انجام می‌شود.

شرایط سخت تردد مانع از امداد رسانی در برخی از مناطق نیکشهرمحمد بلوچ زهی بخشدار مرکزی نیکشهر در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، گفت: خیرین و نهاد‌های حمایت کننده کمک‌های خود را به پروژه‌های زیر ساختی راه، شبکه‌های آبرسانی و ارتباط مخابراتی در روستا‌ها اختصاص دهند.

عیسی بلوچی دهیار روستای سهرکلوت  نیز گفت: ۱۴ روستای منطقه گرگان به دلیل صعب العبور بودن و سختی تردد در این مسیر امداد رسانی لازم صورت نگرفته است

او  افزود: نیرو‌های امدادی به دلیل شرایط سخت راه‌ها به این منطقه اعزام نشده اند و در ۷ روستای منطقه گرگان مسیر پیاده روی مردم نیز در شرایط سخت قرار دارد

مصطفی سابکزئی مشاور رسانه‌ای بخشدار مرکزی نیکشهر هم در این باره گفت: در خیلی از روستا‌های شهرستان نیکشهر به دلیل نبود زیر ساخت‌های ارتباطی و قرار گرفتن آن‌ها در مسیر رودخانه‌های فصلی در هنگام بارش‌های سیل آسا ارتباط اکثر روستا‌ها به طور کامل مسدود می‌شود.

او  گفت: تکمیل پروژه‌های راه‌های ارتباطی و ترمیم آن‌ها از مهم‌ترین اولویت‌ها و مطالبات مردم روستایی در شهرستان نیکشهر است.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار