خلیل‌زاده: جریمه ۲۰ هزاردلاری را می‌پردازیم و تن به بازی در زمین ثالث نمی‌دهیم

سرپرست باشگاه استقلال گفت: اگر هر ۴ باشگاه با هم اعلام کنند که حاضر به بازی در لیگ قهرمانان نیستند، فقط دچار جریمه ۲۰ هزار دلاری خواهیم  شد.

خلیل‌زاده: جریمه ۲۰ هزاردلاری را می‌پردازیم و تن به بازی در زمین ثالث نمی‌دهیمبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، اسماعیل خلیل‌زاده سرپرست باشگاه استقلال درخصوص موضوع سلب امتیاز میزبانی از تیم‌های ایرانی در لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت:‌ وقتی درباره این موضوع نسبت به عربستان کوتاه آمدیم، این داستان برای دیگر کشور‌ها باب شده است. آن‌طور که من متوجه شدم، یکی از بند‌های این نامه اشاره به ناامن بودن ایران دارد. این حرف‌ها را در رسانه‌های عرب زبان در این روز‌ها دیدم.

خلیل‌زاده ادامه داد: عراق یکی از اعضای کمیته برگزاری مسابقات است و گویا مشکل میزبانی این کشور در بازی‌های آسیایی برطرف شده است، اما همه می‌دانند که یک ربع یک‌بار اتفاقی در این کشور رخ می‌دهد. بنگلادش، نپال و دیگر کشور‌های عضو کمیته مسابقات که برای ایران تصمیم‌گیری می‌کنند، در کشور خودشان از اتاق‌شان نمی‌توانند بیرون بیایند. حالا ما کشور نا امن هستیم؟ تمام کشور‌های عربی را کنار هم بگذاریم، به اندازه هواداران استقلال جمعیت ندارند.


   بیشتر بخوانید: حمیداوی: عزت و شرف ایران، از چند باشگاه فوتبال اهمیت بیشتری دارد


او افزود: عزت ما بیشتر از آن است که بگوییم می‌رویم و در یک کشور دیکر بازی می‌کنیم. اگر این کار را بکنیم عزت و شرف ایران را زیر پا گذاشتیم و جواب خون شهدا، ایثارگران و همه کشور‌هایی که به خاطر ایران در امنیت کامل به سر می‌برند را چه می‌خواهیم بدهیم؟  

سرپرست باشگاه استقلال درمورد جریمه احتمالی باشگاه‌های ایرانی در صورت شرکت نکردن در بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: اگر هر ۴ باشگاه با هم اعلام کنند که حاضر به بازی در این بازی‌ها نیستند، دچار جریمه ۲۰ هزار دلاری خواهیم  شد و انتظار دارم که مهدی تاج تلاش خودش را برای این موضوع انجام بدهد. اما هر اتفاقی که بخواهد رخ دهد، تن به بازی خفت‌بار در خارج از ایران نمی‌رویم. حتی اگر تحت شدیدترین فشار‌ها قرار بگیریم.  

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۱۲ ۲۹ دی ۱۳۹۸
عزت ملتمون مهمتره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۳ ۲۸ دی ۱۳۹۸
احسنت نباید جلوی عربهای ملخ خوردم بیاریم حالا شرکت نکنیم آسمون به زمین میاد.باورکنید پول ندارم ولی اگه داشتم خودم جریمه رو میدادم به این شغالای لاشخور
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۳ ۲۸ دی ۱۳۹۸
احسنت نباید جلوی عربهای ملخ خوردم بیاریم حالا شرکت نکنیم آسمون به زمین میاد.باورکنید پول ندارم ولی اگه داشتم خودم جریمه رو میدادم به این شغالای لاشخور
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۴ ۲۸ دی ۱۳۹۸
بهتربن کار همینه
برای بازی در کشور ثالث بیشتر از این باید پول بدین
United States of America
مهدی
۱۱:۳۶ ۲۸ دی ۱۳۹۸
من طرفدار پرسپولیسم و دست ایشون رو بخاطر. دفاع از ایران میبوسم ، چیزی که من به عنوان هوادار پرسپولیس آرزو دارم وقتی خارج از ایران این همه دشمن داریم ، وقتی استقلال سپاهان یا هرتیم دیگری در آسیا و جهان باعث افتخار آفرینی برای ایران میشه همه طرفداران تیمهای مختلف اون رو افتخار ایران بدونن و به هم کمک کنن تا ایرانی موفق باشه و این موفقیتهای آسیایی و جهانی دستمایه کری نشه ولی در داخل تا میتونن رقابت کنن ، فوتبال یا هر ورزش دیگه ای ، برای سرگرمی و در مسابقات بین المللی برای ایجاد غرور و افتخار برای مردمه ، بهتره همه مردم در این موارد طرفدار یه تیم باشن متحد باشن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۲۶ ۲۸ دی ۱۳۹۸
احسنت ایرانی قهرمان