شهروندان بوشهری افزایش کرایه تاکسی را گزارش دهند

رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری بندر بوشهر از شهروندان خواست در صورت مشاهده افزایش کرایه تاکسی آن را اعلام کنند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، اگر چه مسئولان شهرداری بوشهر می‌گویند نباید کرایه تاکسی‌ها افزایش یابد، اما برخی شهروندان می‌گویند پس از سهمیه بندی بنزین، برخی تاکسی‌های زرد رنگ و تاکسی‌های موقت کرایه بیشتری از آن‌ها می‌گیرند.

در این زمینه، حسن شجاعی پور رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری بندر بوشهر می‌گوید: کرایه تاکسی‌ها افزایش نیافته و مانند زمان پیش از سهمیه بندی بنزین و همان کرایه‌ای است که فهرست آن روی شیشه تاکسی نصب شده است.

او ادامه می‌دهد: بنابراین اگر راننده‌ای بخواهد از مسافران، کرایه بیشتری بگیرد، تخلف کرده و مسافران می‌توانند این تخلف را با شماره تلفن ۱۳۷ گزارش دهند تا برخورد قانونی صورت گیرد.

به گفته رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری بندر بوشهر، با توجه به اینکه ماهانه ۴۰۰ لیتر بنزین به تاکسی‌ها تعلق می‌گیرد تغییری در کرایه‌ها صورت نگرفته است و رانندگان اجازه ندارند کرایه‌ای بیش از قبل دریافت کنند.

شجاعی پور همچنین با اشاره به افزایش خطوط اتوبوسرانی، بیان می‌کند: چند خط از جمله خط شهرک نیایش و نوار ساحلی بوشهر به خطوط اتوبوسرانی این شهر افزوده شده و انتظار داریم که شهروندان از اتوبوس بیشتر استفاده کنند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.