یارانه سوخت سرویس مدارس واریز شد/ والدین افزایش قیمت را گزارش کنند

مدیر تاکسیرانی سازمان حمل و نقل شهرداری بندر بوشهر از واریز ما به التفاوت ریالی سهمیه سوخت سرویس مدارس بوشهر خبر داد.

یارانه سوخت سرویس مدارس واریز شد/ والدین افزایش قیمت را گزارش کنندبه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، رضا فرشیان در خصوص سهمیه اختصاص یافته به رانندگان سرویس مدارس بیان کرد: آن دسته از ناوگانی که در قالب سامانه پایش ناوگان دانش آموزی (سپند) ساماندهی شده‌اند، به عنوان سرویس‌های مجاز به شمار می‌روند و از سهمیه سوخت ویژه سرویس مدارس برخوردار می‌باشند.

او تصریح کرد: در بوشهر ۷۰۰ خودرو به عنوان سرویس مدارس در این سامانه ثبت نام کرده اند که ۵۰۰ مورد آن سهمیه ریالی شان روز چهارشنبه واریز شده و مابقی هم که بیشتر مشکل مالکیت خودرو یا شماره شبا داشته اند، در حال پیگیری و رفع مشکل است.

مدیر تاکسیرانی سازمان حمل و نقل شهرداري بندر بوشهر با اشاره به اینکه این سهمیه به صورت ریالی و در کارت بانکی ماهیانه شارژ می‌شود، تصریح کرد: به سرویس مدارس تا سقف ۱۲۰ لیتر برای خودرو‌های تک سوز و تا سقف ۸۰ لیتر برای خودرو‌های دوگانه سوز سهمیه بنزین اختصاص یافت.

فرشیان عنوان کرد: در مرحله نخست که دیروز واریز شد، ما به التفاوت ریالی سهمیه سوخت این ناوگان از ابتدای سهمیه بندی بنزین تا پایان آذرماه محاسبه و به حساب رانندگان مشمول واریز شده است.

او تاکید کرد: رانندگان فقط جهت پرداخت هزینه سوخت در جایگاه‌های عرضه بنزین می‌توانند از این یارانه استفاده کنند.

مدیر تاکسیرانی سازمان حمل و نقل شهرداری بندر بوشهر درباره اینکه پس از سهمیه بندی بنزین، برخی سرویس‌های مدارس تقاضای مبالغ بالاتری از والدین برای جابجایی دانش آموزان داشته اند، تصریح کرد: همانطور که بار‌ها اعلام شده هرگونه تغییر نرخی غیرقانونی است و والدین می‌توانند شکایت خود را به اداره تاکسیرانی سازمان حمل و نقل واقع در شهرداری منطقه یک  در خیابان شهید چمران اعلام کنند.

فرشیان درباره پیگیری شکایت‌ها از سرویس مدارس یادآور شد: درصورتی که سرویس موردن ظر از ما مجوز گرفته باشد، در مرحله اول تذکر و بازگرداندن مبلغ اضافه به فرد شاکی در دستور کار است، در صورت تکرار نیز ابطال مجوز و سهمیه سوخت انجام می‌شود. اگر هم سرویس موردنظر از این سازمان مجوز نگرفته باشد، توسط خودرو‌های گشت ما متوقف و کارت خودرو برداشته شده و به تعزیرات حکومتی جهت بررسی ارجاع داده می‌شود.

او گفت: با توجه به عملی شدن یارانه ریالی سوخت برای سرویس مدارس و آژانس‌های تاکسی تلفنی براساس پیمایش آن ها، تغییر نرخ به بهانه گرانی بنزین غیرقانونی است.

منبع:پایگاه خبری خلیج فارس

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.