ارسال محموله ۲۴ تنی اقلام غذایی به سیستان و بلوچستان

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان مرکزی از ارسال محموله ۲۴ تنی کمک استان مرکزی به سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، محمد محمدی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان مرکزی با اشاره به کمک‌های امدادی به سیل‌زدگان استان سیستان و بلوچستان اظهار داشت: یک محموله ۲۴ تنی اقلام غذایی یعنی کنسروجاتی که در انبار‌ها بود به ارزش ریالی ۴۰۰ میلیون تومان به سیستان و بلوچستان ارسال شده است.

او تصریح کرد: این محموله امدادی اعزام شده به سیستان و بلوچستان، شامل اقلام و مواد خوراکی است که به منظور کمک به هموطنان سیل زده، در قالب یک تریلر از استان مرکزی راهی این مناطق شد.

محمدی عنوان کرد: محموله امدادی مذکور مجموعاً مشتمل بر ۲۴ تن انواع مواد خوراکی از جمله بسته‌های غذای یک ماهه، قند، شکر، کنسرو، عدس، لوبیا و سایر مواد خوراکی مورد نیاز و ضروری برای سیل زدگان بوده است.

او بیان کرد: با توجه به شرایط موجود در استان سیستان و بلوچستان، همچنان جمع آوری اقلام ضروری و کمکی برای کمک به این هموطنان سیل زده در دستور کار قرار دارد.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان مرکزی با اشاره به اعزام نیرو به استان سیستان و بلوچستان گفت: در صورتی که نیاز باشد، جمعیت هلال احمر استان مرکزی به اعزام نیرو‌های امدادی و تجهیزات امداد و نجات به نقاط سیل زده استان سیستان و بلوچستان نیز اقدام خواهد کرد.

او ادامه داد: به سازمان امداد و مدیر عامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان آمادگی خود را براساس اینکه توانایی اعزام نیرو‌های تخصصی سیلاب، نیرو‌های تخصصی آوار بردار و نیرو‌های تخصصی امدادی را داریم اعلام کرده‌ایم.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.