پیروزی سخت ایندیانا برابر مینه سوتا /برد بی دردسر میامی مقابل اوکلاهاما

رقابت‌های لیگ بسکتبال حرفه‌ای آمریکا امروز با برگزاری ۷ دیدار پیگیری شد.

پیروزی سخت ایندیانا برابر مینه سوتا /برد بی دردسر میامی مقابل اوکلاهامابه گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،رقابت‌های لیگ بسکتبال حرفه‌ای آمریکا (NBA) بامداد و صبح امروز با برگزاری ۷ دیدار در شرق و غرب آمریکا پیگیری شد که در یکی از مهم‌ترین دیدار‌های آن تیم بسکتبال ایندیانا موفق شد با نتیجه نزدیک ۱۱۶ - ۱۱۴ مینه سوتا را شکست دهد و به بیست و هفتمین برد فصل خود دست یابد، آن‌ها هم اکنون در رده پنجم کنفرانس شرق حضور دارند و بالا‌تر از فیلادلفیا هستند.  تیم بسکتبال فیلادلفیا هم که فاصله کمی با ایندیانا دارد موفق شد با نتیجه ۱۰۰ - ۸۹ مقابل شیکاگو به پیروزی برسد و  به روند خوبش ادامه دهد. آن‌ها البته نتایج نوسانی تا به اینجا کسب کرده اند، اما شرایط خوبی دارند.  

تیم بسکتبال میامی هم در مهم‌ترین دیدار کنفرانس شرق توانست ۱۱۵ - ۱۰۸ اوکلاهاما را ببرد، آن‌ها هم اکنون با ۲۹ برد پس از میلواکی در رده دوم کنفرانس شرق قرار دارند و کار سختی برای حفظ جایگاهشان دارند.  تیم بسکتبال دالاس هم در یکی از دیدار‌های مهم کنفرانس غرب موفق شد پورتلند را ۱۲۰ - ۱۱۲ ببرد و با کسب بیست و هفتمین برد فصلش در جایگاه ششم جدول رده بندی قرار بگیرد.

تیم بسکتبال آتلانتا هم در دیداری نزدیک با نتیجه ۱۲۱ - ۱۲۰ سن آنتونیو را شکت داد تا دهمین برد فصلش را کسب کند، ممفیس هم در یکی دیگر از دیدار‌های کنفرانس غرب با نتیجه ۱۱۳- ۱۰۹ کلیولند را برد.  تورنتو رپتورز هم در بازی بسیار مهم والبته آسان به پیروزی مقتدرانه‌ای دست یافت و با نتیجه ۱۴۰ -۱۱۱ واشنگتن را شکست داد.  

رقابت‌های لیگ بسکتبال حرفه آمریکا (NBA) بامداد و صبح فردا با برگزاری ۱۱ دیدار پیگیری می‌شود.


بیشتر بخوانید:

پیروزی مدعیان شرق و غرب برابر حریفان

پیروزی آسان لیکرز و بوستون برابر حریفان

پیروزی نزدیک سن آنتونیو برابر تورنتو / زور کلیپرز به دنور نرسید


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار