رقابت‌های لیگ بسکتبال حرفه‌ای آمریکا؛

زور آتلانتا به بوستون نرسید / ادامه برد‌های لیکرز در کنفرانس غرب

رقابت‌های لیگ بسکتبال حرفه‌ای آمریکا با برگزاری ۶ دیدار پیگیری شد.

زور آتلانتا به بوستون نرسید / ادامه برد‌های لیکرز در کنفرانس غرببه گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، رقابت‌های لیگ بسکتبال حرفه‌ای آمریکا (NBA) بامداد و صبح امروز شنبه با برگزاری ۶ دیدار پیگیری شد.

بوستون سلتیک در یکی از مهم‌ترین این دیدار‌ها به مصاف آتلانتا رفت و موفق شد با نتیجه ۱۰۹ - ۱۰۶ برنده بازی باشد و بیست و چهارمین برد فصلش را کسب کند، آن‌ها با این نتیجه به رتبه دوم جدول رده بندی رسیدند و شرایط خوبی در کنفرانس شرق دارند.  

میامی، اما دیگر مدعی کنفرانس شرق محسوب می‌شود که نتوانست عملکرد و نمایش خوبی داشته باشد و در حالی شانس آن را داشت تا برابر حریف نه چندان قدرتمندش یعنی اورلاندو بزنده باشد بازی را با نتیجه ۱۰۵ - ۸۵ واگذار کرد تا بیست و پنج برد و البته ۱۰ باخت در رده سوم کنفرانس شرق باقی بماند.  

پورتلند هم در دیگر بازی به مصاف واشنگتن رفت و موفق شد به آسانی و با نتیجه ۱۲۲- ۱۰۳ برنده مسابقه باشد.

تیم بسکتبال فیلادلفیا هم که یکی از تیم‌های خوب کنفرانس شرق هم محسوب می‌شود امروز با هیوستون بازی کرد و در ادامه روند نه چندان خوبش ۱۱۸ - ۱۰۸ بازی را واگذار کرد.  

فونیکس هم در بازی دیگری با نتیجه ۱۲۰ - ۱۱۲ به پیروزی رسید تا شرایطش در جدول رده بندی را بهتر کند.  

لس آنجلس لیکرز در مهم‌ترین بازی کنفرانس غرب به مصاف نیو اورلاند رفت و با نتیجه ۱۲۳ - ۱۱۳ به پیروزی رسید تا صدرنشینی اش در کنفرانس غرب را تثبیت کند.  

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار