لیگ بسکتبال حرفه‌ای آمریکا؛

بیست و چهارمین پیروزی فصل لیکرز/ شکست دور از انتظار فیلادلفیا در شرق

رقابت‌های لیگ بسکتبال حرفه‌ای آمریکا بامداد و صبح امروز دوشنبه با برگزاری ۶ دیدار پیگیری شد.

بیست و چهارمین پیروزی فصل لیکرز / شکست دور از انتظار فیلادلفیا در شرقبه گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، رقابت‌های لیگ بسکتبال حرفه‌ای آمریکا (NBA) بامداد و صبح امروز دوشنبه با برگزاری ۶ دیدار پیگیری شد که در یکی از مهم‌ترین بازی‌های آن تیم‌های بسکتبال لس آنجلس لیکرز و آتلانتا با هم بازی کردند و در نهایت این تیم لس آنجلسی بود که موفق شد با نتیجه ۱۰ ۱ - ۹۶ برنده مسابقه باشد. آن‌ها با این برد فاصله شان را در کنفرانس غرب با دیگر حریفان بیشتر کردند و شرایط بسیار خوبی دارند.  

تیم بسکتبال نیو اورلان هم در یکی دیگر از دیدار‌های امروز به مصاف اورلاندو رفت و در پایان با نتیجه ۱۱۹  - ۱۳۰ بازی را واگذار کرد تا بیست و یکمین باخت فصلش را تجربه کند، آن‌ها این روز‌ها شرایط خوبی ندارند و در رتبه‌های پائین جدول رده بندی حضور دارند. دیگر دیدار امروز هم میان ایندینیا و شارلوت برگزار شد که در پایان با نتیجه ۱۰۷ - ۸۵ به سود ایندینیا به پایان رسید تا هجدهمین برد فصل این تیم به دست بیاید.

فیلادلفیا هم در یک بازی دور از انتظار مقابل بروکلین شکست خورد تا هشتمین باخت فصلش را تجربه کند، آن‌ها با این باخت در حالی که می‌توانستند به جایگاه سوم کنفرانس شرق برسند این فرصت را از دست دادند و در جایگاه سوم باقی ماندند. دنور هم در دیگر بازی نیویورک را به آسانی از پیش رو برداشت تا هفدهمین برد فصل این تیم به دست بیاید. تیم بسکتبال ساکرامنتو هم در آخرین دیدار امروزبا نتیجه ۱۰۰ - ۷۹ برنده بازی شد تا گدن استیت در ادامه روند بد خود، بیست و سومین باخت فصل را تجربه کند.  

رقابت‌های لیگ بسکتبال حرفه‌ای آمریکا (NBA) بامداد و صبح فردا با برگزاری ۷ دیدار در شرق و غرب آمریکا پیگیری می‌شود.


بیشتر بخوانید:

پیروزی آسان لیکرز و شکست نزدیک بوستون مقابل دنور

ادامه برد‌های لیکرز در کنفرانس غرب

پیروزی نزدیک شارلوت مقابل دیترویت / ادامه صدرنشینی لس آنجلس لیکرز و میلواکی در کنفرانس های غرب و شرق


انتهای پیام/  

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار