لیگ بسکتبال حرفه‌ای آمریکا؛

شکست دور از انتظار میلواکی و پیروزی ارزشمند تورنتو برابر حریفان

رقابت‌های لیگ بسکتبال حرفه‌ای آمریکا (NBA) بامداد و صبح امروز با برگزاری ۷ دیدار پیگیری شد.

شکست دور از انتظار میلواکی و پیروزی ارزشمند تورنتو برابر حریفانبه گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،رقابت‌های لیگ بسکتبال حرفه‌ای آمریکا  (NBA) بامداد و صبح امروز با برگزاری ۷ دیدار پیگیری شد و تیم‌های مختلف به مصاف یکدیگر رفتند. تیم بسکتبال تورنتو رپتورز در یکی از مهم‌ترین بازی‌های امروز به مصاف کاوالیرز رفت و در پایان با نتیجه ۱۳۳ - ۱۱۳ به پیروزی رسید، آن‌ها با این برد به آمار ۱۸ پیروزی رسیدند و در جایگاه پنجم جدول رده بندی باقی ماندند.

دیگر بازی بامداد امروز هم مصاف تیم‌های بسکتبال واشنگتن و دیتروید بود که با پیروزی ۱۳۳ - ۱۱۹ واشنگتنی‌ها همراه شد، آن‌ها با این برد به هشتمین بردشان دست یافتند.

اوکلاهاما هم در یک بازی نزدیک و البته حساس موفق شد با نتیجه ۱۰۹ - ۱۰۶ شیکاگو بولز را برد و دوازدهمین برد فصلش را کسب کرد، ممفیس هم دست به کار بزرگی زد و تیم قدرتمند میامی را با نتیجه ۱۱۸ - ۱۱ شکست داد تا هشتمین باخت فصل این تیم را تحمیل کرده باشد.

هیوستون هم که تا به اینجای کار نتایج خوب و قابل قبولی گرفته است در یکی دیگر از بازی‌های امروز با سن آنتونیو بازی کرد و در پایان با نتیجه نزدیک ۱۰۹ - ۱۰۷ به پیروزی رسید، آن‌ها با این برد هجدهمین برد فصلشان را کسب کردند و شرایطشان را بهبود بخشیدند.

میلواکی هم در یک بازی دور از انتظار به دالاس باخت، آن‌ها که صدرنشین کنفرانس شرق هستند در این بازی با نتیجه ۱۲۰ - ۱۱۶ شکست خوردند تا شکست دور از انتظاریرا تجربه کنند.پورتلند هم در یک بازی جذاب و دیدنی که به وقت‌های اضافه هم کشیده شد توانست با نتیجه ۱۱۱-۱۱۰ فونیکس را شکست دهد و یازدهمین برد فصلش را کسب کند.

تیم بسکتبال میلواکی این روز‌ها با ۲۴ برد صدرنشین کنفرانس شرق است و لس آنجلس لیکرز هم با ۲۴ برد در صدر کنفرانس غرب قرارر دارد، رقابت‌های لیگ بسکتبال حرفه‌ای آمریکا (NBA) بامداد و صبح فردا همن با برگزاری ۶ دیدار پیگیری می‌شود.  

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار