بررسی موانع و مشکلات استانداردسازی در خوزستان

معاون استانداردسازی و آموزش اداره کل استاندارد خوزستان گفت: کارگروه استانداردسازی و ارتقا کیفیت استان به منظور بررسی موانع و مشکلات ابن بخش تشکیل شد.

فرزانه خوشنام معاون استانداردسازی و آموزش اداره کل استاندارد خوزستان، در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، کارگروه استانداردسازی و ارتقا کیفیت استان را مجموعه‌ای مشورتی جهت نقش آفرینی در توسعه و پیشرفت دانست و گفت: یکی از اهداف این کارگروه بررسی موانع و مشکلات استانداردسازی و ارائه پیشنهادات لازم در خصوص رفع آن‌ها است.

او افزود: به همین منظور، جلسه این کارگروه با حضور اعضای کارگروه متشکل از اساتید دانشگاه، خبرگان صنعت و با دعوت از چلداوی، معاون پژوهشی اداره کل آموزش و پرورش استان خوزستان در مرکز رشد دانشگاه شهید چمران اهواز تشکیل شد.

خوشنام اظهار داشت: در این کارگروه، ۲ موضوع با عناوین "راهکار‌های توسعه صادرات محصولات کشاورزی دارای حدود مجاز آلاینده‌ها" و "طرح سفیر استاندارد" مورد بررسی قرار گرفتند و صاحب نظران هر حوزه به بحث و تبادل نظر پیرامون موضوعات مرتبط پرداختند.

معاون استانداردسازی و آموزش اداره کل استاندارد خوزستان تصریح کرد: در طی جلسه مذکور، مقرر گردید طرح سفیر استاندارد از طریق معاونت پژوهشی اداره کل آموزش و پرورش استان مورد بررسی قرار گیرد و جهت طرح بررسی راهکار‌های توسعه صادرات محصولات کشاورزی دارای حدود مجاز آلاینده‌ها از متخصصین مربوط به این حوزه در جلسات بعدی دعوت به عمل آید.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.