توزیع کتاب «مترو» در مهدکودک‌ها تکذیب شد

سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران خبر منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر توزیع کتاب «مترو» در مهدکودک‌ها را تکذیب کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه ادبیات  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، چند روز گذشته خبری در فضای مجازی منتشر شد مبنی بر اینکه کتاب «مترو» که در سال ۹۰ در «نشر شهر» چاپ شده و برای رده سنی بزرگسالان است، در مهد کودک‌ها  به وسیله‌ سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران توزیع می‌شود.

توزیع کتاب «مترو» در مهدکودک‌ها تکذیب شد

پیش از این روابط عمومی «موسسه آموزش شهر» که متولی برنامه ریزی و اجرای دوره‌های آموزشی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران است به توئیت‌های هماهنگی که ادعا می‌کردند منابع آموزشی غیر متناسب با گروه سنی کودکان، در خانه‌های کودک سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران توزیع شده‌اند؛ پاسخ داده بود، اما به دلیل انتشار دوباره این اخبار در فضای مجازی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران این موضوع را تکذیب کرده است.

موسسه آموزش شهر هم در بیانیه ای این موضوع را تکذیب کرد که متن آن به این شرح است:

سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران دارای بیش از ۷۵ خانه کودک شهر شکوفه‌هاست که هماهنگ با نظام آموزش پیش از دبستان کشور، دارای منابع آموزشی انحصاری و هماهنگ به تفکیک سه گروه سنی ۴، ۵ و ۶ سال است. این منابع توسط  کارشناسان کودک، تحت نظارت استادان این حوزه تولید می‌شوند. منابع و کتابهای مذکور با برند «قندون» و با نشان «خانه های کودک شهر شکوفه‌ها» منتشر و توزیع می‌شوند و تمام مربیان و عوامل بر اساس تقویم آموزشی واحدی و مبتنی بر نظامات آموزشی ضمن خدمت معینی، به انجام فرآیندهای آموزش و تدریس مشغول هستند.

کتاب‌های مورد ادعا در توئیت‌ها هرچند از تولیدات نزدیک به یک دهه گذشته سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در قالب طنز برای گروه بزرگسالان است، اما هیچ کدام جزو منابع و محصولات توزیعی در خانه‌های کودک شهر شکوفه‌ها نیستند.
 
انتهای پیام/ 
 
برچسب ها: ادبیات ، کتاب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار