آمادگی کامل پلیس برای تامین امنیت انتخابات مجلس شورای اسلامی

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از آمادگی کامل پلیس برای تامین امنیت انتخابات مجلس شورای اسلامی خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،سردار علی اکبر جاویدان فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت : انتخابات مجلس موضوع بسیار مهمی است که مردم نمایندگان خود را برای قانونگذاری انتخاب می‌کنند.

او گفت : این رویداد مهم نیازمند زیرساخت‌هایی است که قبل از برگزاری باید فراهم شود، یکی از این زیرساخت‌ها بحث تأمین امنیت است که پلیس متولی آن است.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: نیروی انتظامی به عنوان متولی نظم و امنیت در جامعه از مدت‌ها قبل تمهیدات لازم را برای برقراری هرچه بهتر امنیت و کمک به برگزاری انتخاباتی سالم اندیشیده است.

این مقام انتظامی گفت: پلیس با بسیج همه امکانات و ظرفیت‌های خود تلاش می‌کند تا با برقراری امنیت مطلوب، دغدغه دیگران مسئولان و متولیان برگزاری انتخابات را به حداقل رسانده و شرایط برای حضور پرشور و حداکثری مردم فراهم شود.

او گفت: این امنیت چه در حوزه‌های رأی گیری شهر‌ها و چه در سطح روستا‌ها به بهترین شکل ممکن تأمین و مردم و مسئولان مطمئن باشند پلیس اجازه کوچک‌ترین ناامنی را عناصر داخلی دشمنان نخواهد داد.

 جاویدان با بیان اینکه برگزاری انتخابات یکی از نشانه‌های وجود دموکراسی در کشور است، گفت: بدون شک مردم فهمی و قدرشناس کشور با حضور گسترده خود پای صندوق‌های رأی حماسه‌ای دیگر خواهند آفرید .

 

 

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار