برگزاری سوگواره یاس نبوی در ۷۳ امامزاده کرمان

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان کرمان گفت: همزمان با ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) سوگواره یاس نبوی به میزبانی ۷۳ امامزاده و بقعه متبرکه سراسر استان کرمان برگزار می‌شود.

برگزاری سوگواره یاس نبوی در ۷۳ امامزاده کرمانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، حجت الاسلام علی جلالی مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان کرمان گفت: همزمان با فرا رسیدن ایام فاطمیه و در راستای اجرای برنامه‌های فرهنگی سازمان اوقاف ویژه برنامه "سوگواره یاس نبوی" از پنجم تا یازدهم بهمن ماه در جوار ۷۳ امامزاده و بقعه متبرکه سراسر استان برگزار می‌شود.

او افزود: مجالس سخنرانی با محوریت فضائل اخلاقی و ابعاد شخصیتی بانوی دوعالم حضرت فاطمه (س) و پرداختن به سبک زندگی و نحوه رفتار و کردار آن حضرت برگزار می‌شود.

حجت الاسلام جلالی با بیان اینکه ترویج فضایل، سیره فاطمی و اقامه عزای حضرت زهرا (س) یکی از اهداف برگزاری این سوگواره می‌باشد، تصریح کرد: جهت اجرای برنامه‌های سازمانی بیش از ۴۰ روحانی ثابت و ۶۹ مبلغ دینی اعزامی از قم طی این ایام در اماکن متبرکه مجری طرح حضور دارند.

او برگزاری همایش بانوان فاطمی باحضور خواهران فعال در حوزه بسیج و خانواده با سخنرانی حجت الاسلام ماندگاری ومداحی میرداماد را از جمله برنامه‌های اجرایی در قالب این طرح ذکر کرد و گفت: به منظور ارتقاء برنامه‌های فرهنگی در مناطق کمتر برخوردار بیشتر مبلغین اعزامی به مناطق جنوبی و محروم استان اعزام می‌شوند.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه کرمان تصریح کرد::مراسم‌های عزاداری با اجتماع بزرگ عزاداران فاطمی و قرائت زیارت نامه فدکیه و خطبه حضرت زهرا (س) از جمله ویژه برنامه‌های اجرایی اوقاف در روز شهادت حضرت فاطمه (س) در بقاع متبرکه استان می‌باشد.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
United States of America
ناشناس
۰۰:۳۰ ۳۰ دی ۱۳۹۸
احسنت
آخرین اخبار