امام جمعه خرمشهر خبر داد؛

رفع مشکل سرویس ایاب و ذهاب دانش آموزان

امام جمعه خرمشهر گفت: بنا به گفته اهالی روستاهای غرب کارون خرمشهر، سرویس‌های دانش آموزان این روستاها مرتب خدمات‌دهی نمی کنند و این مشکل باید رفع شود.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،حجت الاسلام محمدجواد عادل پور دیروز در سومین نشست شورای آموزش و پرورش که در سالن جلسات فرمانداری خرمشهر برگزار شد، گفت: طبق گفته اهالی سرویس مدارس روستاهای غرب کارون در برخی روزها در زمان مشخص حاضر نمی‌شود و دانش آموزان مجبور بودند مسافت‌های قابل‌توجهی را برای رسیدن به مدرسه پیاده طی کنند.

او بر رایگان بودن آموزش در کشور تأکید کرد و افزود: ارائه خدمات رایگان آموزشی به این معنا نیست که آموزش و پرورش به تنهایی موظف به خدمات‌دهی است بلکه این وظیفه متوجه همه است و در خصوص مشکل سرویس ایاب و ذهاب غرب کارون نیز مسئولیت متوجه همه است.

امام جمعه خرمشهر گفت: نباید هیچ دانش آموزی به خاطر مشکلات این چنینی از حضور در کلاس درس غیبت کند و این مشکل باید به سرعت رفع شود.

حجت الاسلام عادل پور همچنین آموزش و پرورش را مؤثرترین نهاد در ایجاد هویت نوجوانان دانست و افزود: بعضی افراد در هویت‌های انسانی که شامل هویت فردی و اجتماعی است با مشکل مواجه هستند که ایجاد «هویت ملی» که یکی دیگر از هویت‌های مهم است نیز باید در دستور کار قرار گیرد و آموزش و پرورش باید در این زمینه اثرگذارتر ظاهر شود.

او به برگزاری جشنواره نخبگان قرآنی دانش آموز خوزستان در خرمشهر نیز اشاره و از آن فرصت برای این شهرستان در راستای گسترش فرهنگ قرآنی یاد کرد.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.