تجلیل از خیر مدرسه ساز فراهانی

در جلسه شورای آموزش و پرورش فراهان از خیر مدرسه ساز تجلیل شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، در دویست و سی و چهارمین جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان فراهان از خیر مدرسه ساز نیک اندیش محمد باقر کبیری با ساخت مدرسه ۹ کلاسه حقیقت در شهرک شهید بهشتی تجلیل شد.

تجلیل از خیر مدرسه ساز فراهانی

در این جلسه همچنین از اعضای شورای آموزش و پرورش به دلیل کسب رتبه ممتاز در ارزیابی عملکرد شورا‌های آموزش و پرورش و گرامیداشت هفته شورا‌ها قدردانی شد.

ارتگلی فراهانی مدیر آموزش و پرورش شهرستان فراهان در این جلسه گفت: طبق ارزیابی‌های بعمل آمده از سوی اداره کل آموزش و پرورش استان مرکزی، شورای آموزش و پرورش شهرستان فراهان، عنوان برترین را در بین دیگر شهرستان‌ها و مناطق استان به خود اختصاص داد.

ارتگلی فراهانی با تبریک این موفقیت به جامعه فرهنگی و آموزشی شهرستان فراهان، از زحمات و تلاش‌های معلمان، اساتید، دانش آموزان و اولیا و مربیان شهرستان در کسب این رتبه برتر تقدیر و تشکر کرد.

او همچنین به بند ۱۳ ماده ۸ و برنامه ریزی و بذل مساعی برای سوق دادن بخشی از درآمد بانک‌ها، شرکت‌های دولتی و غیر دولتی و کارخانه‌ها به امر توسعه و تجهیز اماکن آموزشی و پرورشی در چهارچوب مقررات مربوطه پرداخت.

خزائی پور فرماندار و رئیس شورای آموزش و پرورش شهرستان فراهان هم با بیان اینکه شورا‌های آموزش و پرورش، نمادی از تعامل، همدلی و مشارکت در خانواده بزرگ تعلیم و تربیت شهرستان می‌باشند، گفت: آموزش و پرورش، متولی فرآیند تعلیم و تربیت بعنوان غنی‌ترین دستگاه اجرائی و زیر بنای توسعه و پیشرفت کشور است و باید به آن توجه شود.

خزائی پور افزود: بهره گیری از تفکر برنامه محوری و ظرفیت‌های بالقوه این شورا را زمینه ساز شکوفایی فطرت و استعداد‌های نهفته در حریم مقدس مدرسه است.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.