یادواره ۵۴۳ شهدای دانش آموز در دهه فجر برگزار می شود

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: ایام الله دهه فجر امسال ۵۴۳ یادواره شهدای دانش آموز در مدارس این استان برگزار می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج ، سید بهاءالدین ملک حسینی معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: قرار است ۴۰ هزار یادواره شهدای دانش آموز در ایام الله دهه فجر امسال در مدارس کشور برگزار شود.

او افزود: یادواره شهدای دانش آموز کشور و کهگیلویه و بویراحمد با محوریت هر مدرسه یک شهید شاخص برگزار خواهد شد.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: اداره کل آموزش و پرورش این استان رییس کمیته دانش آموزی ستاد ایام الله دهه فجر استان است.

ملک حسینی عنوان کرد: برنامه های متنوع مذهبی، فرهنگی و هنری از سوی این کمیته در ایام الله دهه فجر امسال در کهگیلویه و بویراحمد برگزار می شود.

او ابراز داشت: برخی از این برنامه ها شامل اجرای سرود یک هزار و ۳۵۷ نفری از سوی دانش آموزان در یوم الله ۲۲ بهمن، جشنواره فرهنگی و هنری زندگی به سبک روح الله، نواختن زنگ انقلاب، آذین بندی مدارس، تدوین دستاوردهای ۴۰ ساله انقلاب، تجدید میثاق با شهدا، مسابقه شعار سال با عنوان رونق تولید برای سوادآموزان، فرهنگیان و دانش آموزان است.

ملک حسینی گفت: نمایشگاه دستاوردهای ۴۰ ساله انقلاب در حوزه آموزشی و پرورشی کهگیلویه و بویراحمد در ایام الله دهه فجر امسال در ۱۳ شهرستان و منطقه آموزشی استان برپا می شود.

او افزود: محوریت تمامی برنامه های اداره کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد در ایام الله دهه فجر امسال در این استان بیانیه گام دوم انقلاب و با اولویت مدرسه محوری است.

تعداد شهدای دانش آموز کهگیلویه و بویراحمد در دوران هشت سال دفاع مقدس ۴۴۶ نفر است. 

افزون بر ۱۶۱ هزار دانش آموز پسر و دختر مقاطع ابتدایی و متوسطه اول و دوم در کهگیلویه و بویراحمد تحصیل می کنند.

 

انتهای پیام/ط

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.