مدیرکل اوقاف و امور خیریه هرمزگان از راه‌اندازی پایگاه‌های جمع‌آوری کمک‌های مردمی دربقاع متبرکه شاخص استان برای کمک به سیل‌زدگان استان‌و سیستان و بلوچستان خبر داد.

بقاع شاخص هرمزگان محل جمع‌آوری کمک‌های مردمی برای سیل‌زدگانمدیرکل اوقاف و امور خیریه هرمزگان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان،گفت:پایگاه‌های جمع‌آوری کمک‌های مردمی در بقاع متبرکه شاخص استان برای کمک به سیل‌زدگان استان‌ وسیستان و بلوچستان برپا شده است.

حجت‌الاسلام حسین مهدیان، با اشاره به وقوع سیل در استان‌های سیستان و بلوچستان و هرمزگان افزود: یکی از وظایف دینی مجموعه اوقاف در شرایط بروز بلایای طبیعی کمک به درماندگان و تهیه نیاز‌های اولیه است که در این راستا از سوی سازمان اوقاف تمامی ادارات کل اوقاف استان‌های سراسر کشور برای کمک به سیل‌زدگان استان‌های سیستان و هرمزگان بسیج شدند.

او گفت: شهروندان می‌توانند هدایای نقدی و غیرنقدی خود را برای کمک به سیل‌زدگان در اختیار مسئولان مربوطه در بقاع متبرکه قرار دهند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه هرمزگان خواستار کمک خیران و واقفان خیراندیش به سیل‌زدگان شد و افزود: اوقاف هرمزگان آماده همکاری برای خدمت‌رسانی به سیل‌زدگان این استان‌های است.

حجت‌الاسلام حسین مهدیان گفت:اقلام گرمایشی، لباس، پتو، چادر، بخاری، غذای گرم و کنسرویجات از موارد مورد نیاز سیل زدگان است که امیدواریم با همت مردم همیشه در صحنه این اقلام جمع آوری و به دست مردم شرق هرمزگان و سیستان و بلوچستان برسد.

او افزود: مردم می‌توانند کمک‌های نقدی و غیر نقدی خود را به پایگاه‌های جمع آوری در بقاع شاخص استان تحویل دهند تا این کمک‌ها به دست مردم سیل زده رسانده شود.

انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار