پلی‌آف لیگ برتر فوتسال/ عزم مس برای پیروزی برابر حفاری/ کار سخت سن ایچ در مشهد

بازی‌های دور برگشت مرحله پلی آف لیگ برتر فوتسال امروز با دیدار تیم‌های گیتی پسند اصفهان - سوهان محمد سیما قم آغاز می‌شود.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، دور برگشت رقابت‌های مرحله اول پلی آف لیگ برتر فوتسال امروز با دیدار تیم‌های گیتی پسند اصفهان - سوهان محمد سیما قم آغاز می‌شود. در بازی‌های رفت تیم‌های مس سونگون، فرش آرا مشهد و شهروند سازی از حریفان خود شکست خوردند. آن‌ها این هفته با تمام توان و قدرت خود وارد مسابقه خواهند شد، زیرا اگر در دیدار برگشت هم نتوانند نتیجه بگیرند عملاً از رسیدن به جمع ۴ تیم پایانی باز خواهند ماند.


بیشتر بخوانید: بنایی: هیچ چیز در لیگ فوتسال بانوان قابل پیش بینی نیست


گیتی پسند اصفهان - سوهان محمد سیما قم/ ساعت ۱۷:۰۰/ سالن پیروزی اصفهان

در اولین مسابقه دور برگشت پلی آف لیگ برتر، امروز ۲ تیم گیتی پسند اصفهان و سوهان محمد سیما قم در سالن پیروزی اصفهان به مصاف هم می‌روند. گیتی پسند تنها تیم بازی دور رفت بود که موفق شد میزبان خود را شکست دهد. این تیم در بازی رفت توانست با نتیجه پر گل ۶ بر ۲ تیم سوهان محمد سیما را شکست دهد. گیتی پسند اگر بتواند در بازی امروز پیروزی شود به مرحله نیمه نهایی صعود می‌کند.

تیم سوهان محمد سیما قم که در این فصل نتایج بسیار پر نوسانی را کسب کرده، در بازی رفت از مهمان اصفهانی خود شکست سنگینی خورد. تیم سوهان محمد نمی‌خواهند که زود از رقابت‌های پلی آف کنار برود.

فرش آرا مشهد - سن ایچ ساوه/ ساعت ۱۷:۰۰/ سالن شهید بهشتی مشهد

در دیگر بازی این مرحله ۲ تیم فرش آرا مشهد و سن ایچ ساوه در سالن شهید بهشتی مشهد به مصاف هم می‌روند. در بازی رفت تیم سن ایچ موفق شد با نتیجه ۴ بر ۲ تیم قدرتمند فرش آرا مشهد را شکست دهد و با این برتری که به دست آورد با روحیه بسیار بالا پا به بازی برگشت می‌گذارد. تیم فرش آرا مشهد در این فصل موفق شده با سرمربی جوان خود یعنی مجید مرتضایی نتایج بسیار خوبی کسب کند به طوری که در پایان رقابت‌های لیگ به عنوان تیم سوم به مرحله پلی آف راه پیدا کرد. آن‌ها اگر بتوانند در این بازی پیروز شوند، هر ۲ تیم سن ایچ و فرش آرا، باید در بازی سوم برابر هم قرار بگیرند تا در نهایت تکلیف تیم صعود کننده به مرحله نیمه نهایی پلی آف مشخص شود.

تیم سن ایچ ساوه موفق شده نتایج خوبی را کسب کند. شاگردان جواد اصغری مقدم در تیم سن ایچ خیلی امیدوار هستند که بتوانند برابر فرش آرا پیروز شوند تا با ۲ پیروزی متوالی حضور خود را در جمع ۴ تیم پایانی پلی آف قطعی کند، هر چند که کاری بسیار سخت و دشوار به نظر می‌رسد.


بیشتر بخوانید: قلی‌زاده: باشگاه محمدسیما حامی تیم ملی فوتسال است


شهروند ساری - ستارگان ورامین/ ساعت ۱۷:۰۰/ سالن شهید سید رسول حسینی ساری

در یکی دیگر از بازی‌های مهم و حساس این مرحله ۲ تیم شهروند ساری و ستارگان ورامین در سالن سید رسول حسینی ساری به مصاف هم می‌روند. بازی رفت این ۲ تیم حاشیه‌های بسیار زیادی داشت. طا‌ها مرتضوی بازیکن شهروند ساری به علت پرتاب سنگ از سوی هواداران ستارگان مصدوم شد. در پایان این دیدار تیم ستارگان ورامین موفق شد با نتیجه ۳ بر یک حریف را شکست دهد. تیم ستارگان این فصل موفق شده نتایج بسیار خوبی کسب کند. آن‌ها در پایان رقابت‌های لیگ برتر موفق شدند به عنوان تیم پنجم به مرحله پلی آف راه پیدا کنند.

شهروندی‌ها با توجه به اینکه در بازی رفت شکست خوردند، خیلی امیدوار هستند که برابر ستارگان بتواند نتیجه بازی رفت را جبران کنند و موفق شوند با پیروزی در دیدار سوم حضور خود را در بین ۴ تیم پایانی پلی آف قطعی کنند.

مس سونگون - ملی حفاری اهواز/ ساعت ۱۸:۰۰/ سالن شهید پورشریفی تبریز

در آخرین بازی از دور برگشت رقابت‌های پلی آف لیگ برتر، ۲ تیم مس سونگون و ملی حفاری اهواز در سالن شهید پور شریفی تبریز به مصاف هم می‌روند. در بازی رفت هر ۲ تیم به تساوی ۳ - ۳ رسیدند. در ضربات پنالتی تیم ملی حفاری اهواز موفق شد با نتیجه ۶ بر ۵ تیم خوب و قدرتمند مس سونگون را شکست دهد. ملی حفاری با این پیروزی که به دست آورد، با روحیه بسیار بالا پا به دیدار برگشت خواهد گذاشت.

مسی‌ها که در ۲ فصل اخیر قهرمان لیگ برتر شدند در این فصل هم با سرمربی جدید خود یعنی علیرضا افضل موفق شدند نتایج بسیار خوبی را کسب کند و در پایان لیگ با کسب ۶۳ امتیاز به عنوان صدرنشین به مرحله پلی آف صعود کردند. مس سونگون در این بازی مهدی جاوید و مصطفی طیبی ۲ بازیکن ارزشمند خود را در اختیار ندارد و همین کار را برای شاگردان افضل در این بازی سخت می‌کند.


بیشتر بخوانید: ملی پوش معروف غایب دیدار تیم‌های فوتسال محمد سیما - گیتی پسند


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار