قلی‌زاده: باشگاه محمدسیما حامی تیم ملی فوتسال است

مدیرعامل باشگاه سوهان محمد سیما قم گفت: ما هم از همه نظر حامی تیم ملی هستیم و از ناظم الشریعه حمایت می‌کنیم.

رسول قلی زاده مدیرعامل باشگاه سوهان محمد سیما قم در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره شیوه برگزاری بازی‌های پلی آف لیگ برتر فوتسال اظهار داشت: امسال قرار شده مرحله دوم پلی آف لیگ برتر فوتسال به خاطر رقابت‌های جام ملت‌های آسیا بعد از این مسابقات برگزار شود.


بیشتر بخوانید: پیروزی پُرگل مدعیان در هفته بیست و یکم لیگ برتر فوتسال بانوان


او افزود: ما در باشگاه سوهان محمد سیما قم از همه نظر حامی تیم ملی هستیم. همه باشگاه‌ها باید از ناظم الشریعه سرمربی تیم ملی حمایت کامل کنند تا به امید خدا بتوانیم در مسابقات جام ملت‌های آسیا موفق شویم.

مدیرعامل باشگاه سوهان محمد سیما درباره بازی با گیتی پسند اصفهان در دور رفت بازی‌های پلی آف لیگ برتر هم بیان داشت: هر ۲ تیم بازی بسیار خوبی را به نمایش گذاشتند. ضعف تیم ما در بازی با گیتی پسند فقط درون دروازه بود. دروازه بان ما چند ماهی را از شرایط مسابقات دور بود آن هم به خاطر این است که سرمربی قبلی ما کمتر از او استفاده می‌کرد.

قلی زاده ادامه داد: من مطمئن هستم که دهقان در بازی برگشت می‌تواند خیلی بهتر کار کند. امیدوارم که او از لحاظ روحی و روانی در شرایط مناسبی قرار داشته باشد تا بتوانیم برابر تیم خوب و قدرتمند گیتی پسند اصفهان پیروز شویم.

مدیرعامل سوهان محمد سیما درباره بازی با گیتی پسند گفت: گیتی پسند اصفهان از تیم‌های بسیار خوب لیگ برتر است. آن‌ها در ترکیب تیمشان از ۲ بازیکن برزیلی استفاده می‌کنند. درست است که باشگاه ما از لحاظ مالی دچار مشکل است، اما تیم دست و پا بسته‌ای نیستیم و همیشه سعی کردیم در بازی‌هایی که به میدان می‌رویم بهترین عملکرد را داشته باشیم.


بیشتر بخوانید: زور فرش آرا به سن ایچ نرسید/ جشنواره گل گیتی پسند در برابر سوهان محمد


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار