پیامک‌های دریافتی بیست و نهم دی ماه؛

از مشکل بی‌آبی در روستای اسلام آباد تا بازار آشفته و بی سروسامان خودرو

به گزارشگروه شهروند خبرنگارباشگاه خبرنگاران جوان، روزانه پیامک‌های ارسالی شما به سامانه ۱۰۰۰۱۹۱۵ در سایت باشگاه خبرنگاران جوان به نشانی www.yjc.ir منتشر می‌شود.

از میان انبوه پیامک‌های رسیده در تاریخ بیست و نهم دی ماه مهمترین آن‌ها در ادامه قابل مشاهده است.

 

9373...0937: سلام خانه ما بر اثر انفجار گاز دیوارش تخریب شده و هر لحظه ممکنه رو سر کسی بریزه یک ماه هست منتظر بیمه هستیم برای مشخص کردن خسارت اما کسی جواب گو نیست برای وام مسکن هم رفتیم گفتن ۴۰میلیون وام میدن.

 

1485...0911: سلام. من از سیل زدگان استان گلستان شهرستان بندرگز هستم کسانی که هنوز در مرحله پی هستند وام های بلاعوض گرفتند اما من 90درصد ساختمانم را انجام دادم هیچگونه وام بلاعوضی نگرفتم.

 

2899...0918: سلام خسته نباشید. چند سال پیش پنحاه درصد رتبه بندی معلمین اجرا و قراربود سال بعد پنجاه درصد مانده اجرا شود و من امسال بازنشسته شده ام دو سال اضافه خدمت کردم تا رتبه بندی شامل حالم شود. ولی نشد لطفا شما پیگیری کنید خواهش میکنم..ممنون

 

8553...0935: با سلام و خسته نباشید خواهشا پیگیری و اعلام از قوه قضاییه کنید چرا دادگستری البرز از پرداخت دیه به بانک های کوثر و انصار و سایرممانعت می کنند اگر مشگل زا هستن چرا مجوز فعالیت دادن بانک مرکزی با تشکر شما را به قران قسم میدم پیگیری کنید از استان البرز کرج.

 

9197...0915: روستای چاه دنک از توابع شهرستان دلگان مشکل آب دارد.

 

4377...0919: سلام خسته نباشید. خواهشمندیم به مسئولین مربوطه برسانید در روستای رجعین هرگاه باران کمی بیشتر میبارد سیل کوه ها و خانه ها سرازیر می شوند به جلو بهداری فرسوده وچون جلو سیل ساخته شده داخل حیاط یک زن بیمار با یک فرزند معلول اعصاب وروان پر میشود دهیار و بخشدار هم اطلاع دارند ولی رسیدگی نمی کنند * منتظرند بعد از بردن کل وسایل وتخریب کمک کنند * امیدواریم صدا وسیما خانواده مذکور را از نگرانی برهانند ۰ شاهمرادی از رجعین  

 

5562...0919:  با سلام در سيستان وبلوچستان شاهد هستيم مردم بدبختی كه نه مسكن خوب دارن نه راه مناسب نه آب نه گاز و حتى بعضى شناسنامه هم ندارند و واقعا مورد ظلم قرارگرفته اند آيا دولتها مقصرنديا حاكميت ؟؟؟

 

7056...0913:  سلام بازار آشفته و بی سروسامان خودرو را از مدیران خیلی لایق جواب مردم را بدهند تا کی این وضعیت ادامه دارد متاسفانه چرا واردات خودرو را آزاد نمی کنند تا قیمت خودرو متعادل شود

 

3522...0910:  مشکل بی آبی در روستای اسلام آباد وچاه خدابخش پیگیری شود لطفا باتشکر

 

6199...0910:  سلام،«عشایر ذخایر انقلابند»امام خمینی(ره) در بخش ارژن شهرستان شیراز مرتع ملاخرنه شمالی بعد از کوچ عشایر به قشلاق افراد سودجو(زمین خوار)اقدام به تخریب یورد و مرتع عشایر می نمایند،حتی از آب مورد استفاده هم نمی گذرند،این کارها باعث از بین رفتن تولید و بیکاری می شود.مسئولین انقلابی کاری بکنند.

 

1243...0917:  سلام خوبین روستای ما به نام سراب بهرام فاقد مدرسه است مدرسه ای دارد کنار جاده خطرناک درموقع تردد تاکنون دو دانش اموژ بر اثر تصادف اژ بین رفته است وفرسوده است مسئولان پشت گوش می اندازند از نورآباد ممسنی شیزاز

 

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار