مسجد صاحب الزمان (عج) دانشگاه پیام نور سوسنگرد افتتاح شد

فرماندار شهرستان دشت آزادگان از افتتاح مسجد صاحب الزمان (عج) دانشگاه پیام نور سوسنگرد با با حضور رئیس دانشگاه‌های پیام نور کشور خبر داد.

حمید سیلاوی فرماندار دشت آزادگان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: با حضور محمدرضا زمانی رئیس دانشگاه‌های پیام نور کشور، مسجد صاحب الزمان (عج) دانشگاه پیام نور سوسنگرد افتتاح شد و مورد بهره برداری قرار گرفت.

او اظهار داشت: برای احداث این مسجد که در زمینی به مساحت یک هزار و ۴۰۰ متر مربع و با زیربنای ۸۰۰ متر مربع ساخته شده است.

به گفته سیلاوی، برای احداث مسجد صاحب الزمان (عج) دانشگاه پیام نور، حدود ۱۰ میلیارد ریال از کمک‌های خیرین و نیکوکاران هزینه شده است.

فرماندار دشت آزادگان بیان کرد: با بهره برداری از این مسجد از این پس دانشجویان و ساکنان کوی دانشگاه می‌توانند نماز جماعت و مراسمات مذهبی خود را به نحو احسن برگزار کنند.

این مقام مسئول در بخش دیگری از سخنان خود به مراسم تشییع چند میلیونی این قهرمان ملی اشاره کرد و اظهار داشت: نقش سردار شهید قاسم سلیمانی در ضربه زدن به جریان تکفیری در عراق و سایر کشور‌های منطقه بسیار تاثیرگذار بود و با مشورت‌هایی که به دولت عراق و نیرو‌های حشد شعبی ارائه می‌داد، باعث شد که پیروزی‌های چشمگیری در مبارزه با داعش و سایر گروه‌های تکفیری رقم بخورد.

او اذعان داشت: شهادت سردار سلیمانی سبب شد تا راهبرد جدیدی در منطقه رقم بخورد. اکنون مرحله نوینی در سطح منطقه آغاز شده است و شهادت این شهید بزرگوار و سایر همرزمان او باعث تقویت وحدت امت اسلامی شد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.