دستگیری ۴ سارق لوازم خودرو در شرق تهران

معاون مبارزه با سرقت وسائط نقلیه پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری ۴ سارق لوازم داخل خودرو با ۵۰ فقره سرقت در شرق تهران خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ کارآگاه "شمس الدین میرزکی" معاون مبارزه با سرقت وسائط نقلیه پلیس آگاهی پایتخت گفت: کارآگاهان اداره بیستم پلیس آگاهی در تحقیقات پلیسی بر روی یکی از پرونده‌های پلیس آگاهی پی بردند اعضاء باندی از سارقان و مالخران سابقه دار به صورت گسترده در حال سرقت و خرید و فروش لوازم قطعات و محتویات خودرو شهروندان هستند.

معاون مبارزه با سرقت وسائط نقلیه پلیس آگاهی پایتخت گفت: با توجه به حساسیت موضوع دستگیری متهمان به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان اداره بیستم قرار گرفت و با تلاش‌های مستمر آنان، سرانجام مخفیگاه متهمان در شرق تهران شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه هر ۳ متهم دستگیر شدند.

به گفته وی در بازرسی از مخفیگاه متهمان تعدادی اموال سرقتی از قبیل ۶ حلقه رینگ و لاستیک، ۶ عدد ساب باکس، ۵ عدد باند، ۷ عدد جعبه ابزار، ۴ عدد چادرمسافرتی، ۵ کارتن گلاب و عرقیجات و ... کشف شد.

میرزکی افزود: یکی از متهمان در بازجویی‌های انجام شده اقرار کرد تاکنون ۵۰ فقره سرقت لوازم و محتویات خودرو در محدوده‌های شرق و جنوب شرق تهران، اکثرا از داخل خودرو‌های پژو، پراید و تیبا، اموالی از قبیل زاپاس، ابزار آلات، باند، آمپلی، چادر‌های مسافرتی و  را با همدستی فردی به نام "صالح" انجام داده ام و اکثر اموال را به "حبیب" و "محمود" فروخته ام.

وی ادامه داد: با توجه به اظهارات متهم و پس از تحقیقات گسترده میدانی و اقدامات فنی وپلیسی، محل اختفای صالح نیز شناسایی و در یک عملیات پلیسی وی نیز دستگیر و پس از انتقال به پلیس آگاهی به جرایم انتسابی اعتراف کرد.

میرزکی در پایان با اشاره به اینکه متهمان همگی به مواد مخدر و روانگردان اعتیاد دارند و سابقه دار هستند، تصریح کرد: کلیه مال باختگان شناسایی شده و کارشناسان ارزش اموال سرقتی را یک میلیارد ریال برآورد کرده اند.

معاون مبارزه با سرقت وسائط نقلیه پلیس آگاهی پایتخت خاطرنشان کرد: هر ۴ متهم با دستور مقام قضائی روانه زندان شدند.

انتهای پیام/

برچسب ها: حوادث ، سرقت خودرو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار