اضافه شدن یک کمک داور کرمانی به سهمیه لیگ برتر

علاوه بر امیررضا آشورماهانی و احد سلطانی، محمدصالح عرب‌آبادی نیز به عنوان کمک داور به کلاس نیم‌فصل داوری لیگ برتر فراخوانده شد.

عرفان امیرخسروی، رئیس کمیته اطلاع‌رسانی و روابط‌عمومی هیئت فوتبال استان کرمان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، گفت: سیدرضا مهدوی به عنوان داور و امیررضا آشورماهانی، احد سلطانی و محمدصالح عرب‌آبادی نیز به عنوان کمک داور به کلاس نیم‌فصل داوری لیگ برتر فوتبال فراخوانده شدند.

او با اعلام اینکه برای اولین بار است، ۴ نماینده از استان کرمان به این کلاس دعوت می‌شوند، افزود: کلاس نیم‌فصل داوری لیگ برتر از روز دوشنبه ۳۰ دی ماه ۹۸ آغاز و تا پایان روز چهارشنبه ۲ بهمن ۹۸ در هتل آزادی تهران برگزار می‌شود.

امیرخسروی با بیان اینکه تست این کلاس آموزشی روز دوشنبه در استادیوم آزادی تهران برگزار می‌شود، تصریح کرد: آزمون دانش داوری هم در پایان گرفته خواهد شد تا داوران جواز قضاوت در نیم فصل دوم را به دست آورند.

او از قرایی رئیس هیئت فوتبال استان کرمان و علیرضا کهوری رئیس کمیته داوران هیئت و عضو کمیته داوران فدراسیون فوتسال به واسطه‌ی تلاش برای ارتقاء سطح داوری استان قدردانی کرد.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار