برپایی هفدهمین جشنواره قطبی دانش آموزی قرآن کریم در بهبهان

مدیر آموزش و پرورش بهبهان از برگزاری جلسه شورای آموزش و پرورش با محوریت برگزاری هفدهمین جشنواره قطبی دانش آموزی قرآن کریم در شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، رسول عبدی پور مدیر آموزش و پرورش بهبهان گفت: هفدهمین جشنواره قطبی دانش آموزی قرآن، عترت و نماز، روسا و نمایندگان ارگان ها، دهمین جلسه شوراری آموزش و پرورش در سالن فرمانداری برگزار شد.

او با اشاره به شعار شورای آموزش و پرورش تجلی مشارکت همگانی در تعلیم و تربیت افزود: در بررسی شاخص‌های عملکردی یک ساله، شورای آموزش و پرورش بهبهان موفق به کسب رتبه اول استان در حوزه فعالیت‌های شورا شد که این موفقیت در سایه تلاش و همراهی همه اعضا بوده است و جای تقدیر و تشکر ویژه دارد.

عبدی پور با بیان اینکه جشنواره قطبی قرآنی دانش آموزی از ۱۴ تا ۱۷ اسفندماه به میزبانی شهرستان برگزار می‌شود، تصریح کرد: از اوایل دی ماه در حوزه ستادی آموزش و پرورش بهبهان، کمیته‌های جشنواره تشکیل شده و اقدامات لازم در هر کمیته بر حسب شرح وظایف به صورت زمان بندی منظم در حال اجرا است.

مدیر آموزش و پرورش بهبهان گفت: این افتخار نصیب ما شده است پذیرای بیش از یکهزار و ۵۰۰ دانش آموز نخبه قرآنی از ۱۲ شهر استان خوزستان در هفدهمین جشنواره قطبی دانش آموزی قرآن، عترت و نماز به صورت قطبی باشیم.

این مقام مسئول ادامه داد: جشنواره قرآنی حرکت معنوی است که با توجه به گستردگی برنامه، بسیج همگانی و همکاری هم دلانه‌ی کلیه ادارات و مردم مومن شهرستان را می‌طلبد.

او در پایان گفت: امیدواریم با همت حوزه معاونت پرورشی و اعضا ستادی جشنواره قطبی دانش آموزی قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش و نیرو‌های قرآنی شهرستان بهبهان، شاهد اجرای شایسته این جشنواره قرآنی باشیم.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار