بنیادی فر: داوران برای کمتر شدن اشتباهات خود تلاش می‌کنند

داور بین المللی فوتبال کشورمان گفت: داوران ما تلاش می‌کنند تا حد امکان اشتباهات خود را کاهش دهند.

موعود بنیادی فر داور بین المللی فوتبال کشورمان در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره اشتباهات داوران و همچنین ارزیابی اش در مورد عملکرد آن‌ها در رقابت‌های نیم فصل اول لیگ برتر فوتبال اظهار داشت: مشکلات داوری همیشه در فوتبال ما وجود داشته و امسال هم به مانند فصل‌های گذشته این اشتباهات کم نبوده است.


بیشتر بخوانید: مدارک تخلف شهرخودرو را رسانه‌ای کردیم/ امیدوارم در لیگ برتر بمانیم


او افزود: داوران ما همیشه سعی کرده اند که تا جایی که امکان دارد این اشتباهات را کم کنند. امیدوارم با برگزاری کلاس‌های داوری که زیر نظر مدرسان ایرانی برگزار می‌شود، بتوانیم نیم فصل دوم عملکرد بهتری را نسبت به نیم فصل اول داشته باشیم.

داور بین المللی فوتبال کشورمان درباره بیانیه شب گذشته رسانه‌ها سعودی که مدعی شدند کمیته داروان AFC قرار است داوری را به ایران اعزام نکنند و همین موضوع باعث شد میزبانی را از کشورمان بگیرند بیان داشت: چنین مسئله‌ای صحت ندارد. این یک شیطنت رسانه‌ای است که از سوی کشور‌های عربستانی مطرح شده است. مطمئن باشید که هیچ داوری از AFC چنین درخواستی مبنی بر اینکه به ایران نیاید نداشته است.

بنیادی فر ادامه داد: همه می‌دانند کشورما ما یکی از امن‌ترین کشور‌های دنیا است. با اطمینان کامل می‌گویم، امنیتی که در کشور ما وجود دارد از خیلی جا‌های دیگر بهتر است.

داور بین المللی فوتبال کشورمان درباره اینکه اگر موضوع سلب امتیاز میزبانی از تیم‌های ایرانی قطعی شود آیا داوران ما حاضر هستند که امسال در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا قضاوت کنند عنوان کرد: داوران ما همیشه تحت پرچم کشورمان هستند و هر تصمیمی که ارکان نظام و فدراسیون فوتبال بگیرند ما تابع آن تصمیم خواهیم بود.


بیشتر بخوانید: قول نمی‌دهم در لیگ بمانیم/ عدالت در حق شاهین شهرداری رعایت نمی‌شود


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار