سرمربی شاهین شهرداری بوشهر:

قول نمی‌دهم در لیگ بمانیم/ عدالت در حق شاهین شهرداری رعایت نمی‌شود

کریستیچوویچ گفت: نمی‌خواهم ناله کنم یا بهانه بیاورم، اما عدالت در حق شاهین رعایت نمی‌شود.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، میشو کریستیچوویچ سرمربی تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر اظهار داشت: تلاش می‌کنیم بازی به بازی بهتر شویم و نخستین بردمان در فصل جدید را کسب کنیم. تاکنون چند بازیکن گرفتیم و می‌توانیم ۳ بازیکن آزاد دیگر هم جذب کنیم.

درویشوند می‌خواست از ما جدا شود

کریستیچوویچ درباره دلایل تلاش شاهین شهرداری برای جذب دخسوس دروازه بان برزیلی گفت: پس از پایان نیم فصل اول درویشوند به دلیل مشکلات خانوادگی که داشت، تلاش زیادی کرد از ما جدا شود. از من و مدیرعامل باشگاه خواست با جدایی او موافقت کنیم. سعی می‌کنیم یک دروازه بان خوب جذب کنیم تا در کنار کوویلیتایا رقابت ایجاد شود.

می‌توانستیم در ۳ بازی آخر برنده باشیم

قطعا ما تا آخرین لحظه تلاش می‌کنیم و سعی می‌کنیم بهترین عملکرد را داشته باشیم. امیدوارم با تمرینات خوب و حمایت‌های هواداران در لیگ بمانیم. البته در این زمینه نمی‌توانم قولی بدهم، اما قول می‌دهم تمام تلاشم را بکنم تا نتایج خوبی به دست بیاوریم. در ۳ بازی گذشته با کمی شانس می‌توانستیم بازی‌های خود را ببریم و اکنون ۱۲ امتیاز داشته باشیم، اما این اتفاق نیفتاد.

نمی‌خواهیم به خاطر شرایطمان گریه کنیم

سرمربی شاهین شهرداری گفت: نمی‌توانم دقیق بگویم بازیکنانی که گرفتیم، اولویت چندم من بودند، اما من برخی از بازیکنان را می‌شناختم و برخی دیگر را مدیریت باشگاه به من معرفی کرد. به هر حال ۳ سال در ایران هستم و بازیکنان زیادی را می‌شناسم. پس از نشست‌های متعدد برای جذب بازیکنان مورد نیاز تیم به این نتیجه رسیدیم و آن‌ها را جذب کردیم. بسیاری از بازیکنان خوب به ما قول دادند که به شاهین شهرداری بیایند، اما این کار را نکردند. به هر حال ما نمی‌خواهیم به خاطر شرایطی که داریم گریه کنیم.


بیشتر بخوانید: شاهین بوشهر صفر - شهرخودرو صفر / شاگردان سرآسیایی و میشو به تساوی رضایت دادند


تنها با پیروزی می‌توانیم از وضعیت کنونی خارج شویم

او گفت: همیشه به تیم خودم نگاه می‌کنم. به بازیکنانم گفتم که فصل جدید برای ما آغاز شده و همه ما بدون امتیاز هستیم. امیدوارم با اعتماد به نفس بالاتر و نگاه رو به جلو بتوانیم شرایط بهتری برای خودمان رقم بزنیم. تلاش می‌کنیم نخستین بردمان را به دست بیاوریم و تنها با پیروزی می‌توانیم از این وضعیت خارج شویم.

عدالت در حق ما رعایت نشد

کریستیچوویچ با انتقاد از برنامه ریزی سازمان لیگ گفت: بزرگترین مشکل ما این بود که بدنسازی را شروع کرده بودیم و مجبور شدیم به خاطر بازی با شهرخودرو تمرینات بدنسازی را متوقف کنیم و اکنون دوباره باید این تمرینات را آغاز کنیم. نمی‌خواهم ناله کنم، اما به اعتقاد من عدالت برای ما رعایت نشد. به تیم ما نگاه عادلانه‌ای وجود ندارد. پیش از این بازی شریفات، حیدری و دورقی تنها یک یا ۲ جلسه تمرین با ما داشتند و نتوانستند از نظر تاکتیکی با تیم هماهنگ شوند. ما حتی بازی تدارکاتی هم نداشتیم تا بتوانیم تیم را ارزیابی کنیم.

بازیکنان جدید سطح تیم را بالاتر بردند

او بیان کرد: با این وجود می‌توانم بگویم ۲ بازیکن جدیدی که برابر شهرخودرو بازی کردند، سطح تیم را بالاتر بردند و انرژی مضاعفی به تیم ما تزریق کردند. امیدوارم در فرصت ۱۴ روزه‌ای که داریم، بتوانیم تمرینات تاکتیکی، تکنیکی و بدنی بیشتری انجام دهیم تا بازیکنان به آمادگی لازم برسند و در ادامه رقابت‌ها بتوانیم عملکرد بهتری داشته باشیم.


بیشتر بخوانید: باشگاه نساجی در پرونده ۳ بازیکن جدا شده خود شکست خورد


امیدوارم شاهین شهرداری در موقعیت یکسان با بقیه تیم‌ها قرار بگیرد

سرمربی شاهین گفت: هواداران بازی‌ها را می‌بینند و تمام اتفاقات را زیر نظر دارند. از مدیریت باشگاه خواهش کردم به فدراسیون نامه بزند و درخواست کند شاهین شهرداری در موقعیت عادلانه با بقیه تیم‌ها قرار بگیرد. از ۷ بازی که سرمربی شاهین شهرداری بودم، تنها در بازی تراکتور و سایپا مشکل داوری وجود نداشت، اما در تمام بازی‌های دیگر اشتباهات عمدی یا سهوی دیگری رخ داد که اگر اینطور نمی‌شد، ما بازی‌های خانگی برابر پارس جنوبی و صنعت نفت را با پیروزی پشت سر می‌گذاشتیم.

فدراسیون هیچ جریمه‌ای برای اشتباهات داوران در نظر نمی‌گیرد

او گفت: متاسفانه پس از اشتباهات فراوان داوران، فدراسیون هیچ جریمه‌ای برای هیچ کدام از آن‌ها در نظر نمی‌گیرد و این در حالی است که داوران اشتباهات سنگینی دارند. در بازی با سپاهان که گادرانی اخراج شد، تمام کارشناسان داوری اعتقاد داشتند که کارت قرمز او نابجا و نادرست بوده است. چه کسی جوابگوی باشگاه و هواداران است؟ متاسفانه داوران خیلی ساده و با لبخند از کنار این اشتباهات می‌گذرند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار